Gå til innhold

Blow job

Gjest nysgjerrige meg

Fremhevede innlegg

Gjest nysgjerrige meg
Skrevet

HeiHei

Jeg lurer på hvordan jeg gir en god blow job, jeg har prøvd veldig mye og det var etter min gutts forklaring godt. Men jeg lurer spessielt på hvordan man bruker hender og munn samtidig? Vet dere, dere kan gjerne gi andre forslag også :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ulikt hva man liker på slikt. Sier din gutt at det er godt, så er det det. Og du kan få mange supertips om blowjobs, som han ikke liker... Er nok best å bare leke seg med han og finne ut hva det er han liker best.

Typen min digger det når jeg setter hånda rundt penis rett forran munnen, og beveger meg opp og ned. Blir som en munnforlenger på en måte :P hehehe Og gir også en følelse av vaginapenetrering, med det lille ekstra :P

Gjest nysgjerrige meg
Skrevet

Ohh spennende, tusen takk for svar :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Min liker at jeg trekker forhuden framover og runker og suger mens forhuden alltid er over hodet. Han kommer veldig når jeg gjør det, så når jeg ikke orker mer så gjør jeg alltid slik.

Han sier det er fordi han er litt overfølsom over hodet og det blir fort sårt om huden ikke "beskytter".

Gjest Nysgjerrig jente
Skrevet

Det hørtes ut som noe jeg virkelig vil prøve. Takk :)

Skrevet

Det hørtes vanskelig ut egentlig. Kanskje en litt innvikla forklaring. Men skal definitivt teste ut dette også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...