Belima Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er mormor til en gutt på snart 4 år. I sommer skal han se Kaptein Sabeltann forestillingen. Han er for tiden veldig opptatt av Sabeltann og skatter. Så for å "fore" litt oppunder Sabeltanns skatter var jeg ute og plukket noen fine steiner på str med pukk. Disse ble vasket og malt med gullmaling, så gravd ned i sandkassa hans sammen med "diamanter". (Plaststeiner som mange sikkert har hatt i blomstervaser eller som pynt på fat etc.) La en "gullklup" synlig, så han skulle skjønne at her var det noe som hadde skjedd. Det ble suksess!! Ville bare tipse andre om dette siden jeg syntes ideen er god. Og det er ikke mer farlig å tro at kaptein Sabeltann har vært der enn å tro på julenissen. 1
Gjest Imsdal Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Dette hørtes veldig morsomt ut Kan tenke meg han kommer til å leke Kaptein Sabeltann i lang tid fremover.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Herlig, slik kan de virkelig leve seg inn i leken og kose seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå