Gå til innhold

HJEEEELP!! sikkerhetskode på mobil......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har glemt sikkerhetskoden på mobilen og får derfor ikke pakka inn nytt sim-kort! Hva i pokker gjør jeg for å bli kvitt den koden, er det noen mulighet for det??.... :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En venninne gjorde det en gang, og jeg mener å huske at hun tok kontakt med teleoperatøren og de ordnet det.

Verdt et forsøk kanskje?

Skrevet

Har akkurat ringt teleoperatøren, og det koster 400 kroner for å finne ut hvilken kode jeg har lagt inn.....De må sende inn telefonen til et verksted....Må prøve enda litt til, er nok sikkert noe lurt tall, men som jeg IKKE kommer på akkurat nå!!!! :frustrert:

Skrevet

Hmm.. har du byttet den?

Mobiler har ofte standard sikkerhetskoder.. Sjekk i bruksanvisningen.

Skrevet
Hmm.. har du byttet den?

Mobiler har ofte standard sikkerhetskoder.. Sjekk i bruksanvisningen.

Joda jeg har vært så glup og lagret ny sikkerhetskode (aner ikke hvor lenge det er siden jeg gjorde det....) Og nå aner jeg ikke hvilken kode jeg kan prøve. Har prøvd ALLE tall jeg har kommet over, inkludert standard koden for nokia....

Er ganske så :sinna: akkurat nå!! Det andre korte innholder ringetid for 3000 kroner....og så får jeg ikke brukt det i telefonen min fordi JEG har laget ny sikkerhetskode for å beskytte mot at andre skulle kunne bruke telefonen i tilfelle den ble stjålet...Har jo endt opp med å beskytte meg mot meg selv.... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...