AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er 34 år og vil gjerne ha en ansiktsmaske som gir mye fukt. Har dessverre fått noen fine linjer rundt øynene, og de såkalte "sinnarynkene" mellom øyenbrynene begynner og melde sin ankomst... Er ikke plaget med urenheter eller noe.. Hva tror du er best for min hud? Her er mine 3 alternativer: Ole Henriksens Feel The Difference, Dermalogica's MultiVitamin Power Recovery Masque eller Dermalogica's Skin Hydrating Masque? Har du prøvd noen av disse? Det er veldig viktig at masken ikke stivner på huden, slik at jeg evt kan sove med den om jeg vil. Setter STOR pris på hjelp :-)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Ts her igjen... Kom forøvrig over denne også (vet at det ikke er maske), og lurer på om noen har erfaring med den med tanke på fine linjer o.l? Også denne masken da? Har noen av dere prøvd den? Stivner den på huden eller er den myk nok til å sove med? Ellers synes jeg flere av de Age Smart-produktene fra Dermalogica høres lovende ut (utifra det jeg leser), så kom gjerne med tilbakemeldinger om dere har prøvd noen. Må også spørre: Hvis man ikke finner produktet man leter etter på Strawberrynet, hvor ellers kan man finne det rimelig, og evt få tilbakebetalt toll som på Strawberrynet? Ikke ebay..
Rosenrød Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Dermalogica sin maske er i alle fall kjempegod!
Petronella1 Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Dermalogica sin er den eneste jeg har prøvd.Du blir ihvertfall stiv i maska
Honesty Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Multivitaminmasken er kremete, og grei nok, men jeg synes ikke den gir noe særlig med fukt. Skin Hydrating Masque er en gelemaske som er forfriskende, men langtidseffekten er ikke noe å skryte av. Jeg har selv tørr og sensitiv hud, og har lyst til å teste Origins Mega-Mushroom Skin Calming Face Mask. Jeg har kjent litt på den, og konsistensen virker lovende, også til nattbruk. Du får den hos Esthetique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå