AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er lykkelig mamma til en gutt på 12. Jeg har det med å klemme og kysse på han ofte, og har gjort det siden han ble født. Sitter gjerne i sofaen og holder rundt han og pjusker i nakken hans eller lignende.Klarer ikke å la vær, man er liksom babygutten min enda og jeg har bare han. Masserer gjerne føtter og skuldre på han også. Han sier klart ifra når nok er nok og han er nok mest kosete selv når han skal legge seg. Da gjør han det mye for å dra ut leggetida og utnytter meg max . Lurer på om jeg gjør dette fordi jeg fikk veldig lite kos og klem selv som barn og vil ikke at han skal mangle det.. Tror det er veldig viktig for barn og bli tatt på og føle nærhet. Tror kanskje ikke andre mødre koser like mye med sine 12 åringer som meg men hva vet jeg... Hva med dere? Koser dere mye med barna deres?
Chiyo Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Awww... så koselig. Jeg tror det er bare å kose i vei. Skulle ønske flere ville kose med meg. Hihi.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Ja får ikke håpe han tar skade Gruer meg til han blir så stor at det blir unaturlig å gjøre det for mye.. det er jo ikke så mange årene til..kan nevne at jeg også sier daglig til han at jeg er glad i han, at han er det beste som har hendt meg eller at jeg er stolt av han.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Er det bare meg som syns dette hørtes litt tvilsomt ut? :S
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Er det tvilsomt å klemme 12 åringen sin? Åh folk er idioter!!!! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå