AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har det .. bruker størrelse 75C, men bare den ene puppen fyller skålen. Den andre puppen fyller ikke skålen ... vet ikke hva jeg skal gjøre. Er så lei meg pga dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #2 Del Skrevet 16. juni 2011 jepp, bruker 70D. Venstrepuppen min er vel en liten D-cup, mens høyrepuppen er stor D, kan bruke både DD og E, alt etter BHen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Del Skrevet 16. juni 2011 Er det noe man kan gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2011 #4 Del Skrevet 16. juni 2011 Nei, ikke annet en kirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Del Skrevet 16. juni 2011 Fylle opp den ene puppen, eller minske den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #6 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er helt normalt og ingenting og bry seg om, ingen av mine kjærester har brydd seg om det ihvertfall, så lenge de kan kna på dem er de fornøyd Jeg bryr meg mer om at jeg har forskjellig størrelse på brystvortene, føler brystvorta på den store puppen er diger, nesten dobbelt så stor som på den lille Vel, flekken rundt da, ikke selve knoppen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2011 #7 Del Skrevet 16. juni 2011 Ja noe sånt, jeg angrer på at jeg ikke sa fra til min kirurg at han skulle hatt litt større inplantat i det minste. Har ikke kjempeforskjell på mine men ser det godt selv, og det største henger litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har stoor forskjell på jentene. 2-3 cup størrelser. Den ene er spretten, mens den andre er mere hengepupp.Vurderer å ta silikon for å få jentene samme størrelse, men samtidig så er jeg fornøyd med størrelsen på puppene, bare utseende forskjellen er irriterende når det gjelder å få bh-er til å sitte fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg også har forskjell på str ble ekstra tydelig nå etter jeg har gått ned noen kg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 17. juni 2011 #10 Del Skrevet 17. juni 2011 Vanlig, dette her. Pleier ikke å være noe problem fra gutta sin side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uten filter Skrevet 17. juni 2011 #11 Del Skrevet 17. juni 2011 Forskjell på mine og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. juni 2011 #12 Del Skrevet 17. juni 2011 Har ikke vi alle dette problemet? Klem til deg TS, trist at dette ødelegger for deg. Men det er ikke så mange av oss som er helt like på venstre og høyre side. Jeg har selv en D-cup og ene puppen er ”perfekt” formet og den andre er lengre av alle ting. Henger litt tyngre. Irriterer vettet av meg, men er heldigvis noe som bare merkes når jeg er naken. Jeg tror ikke NOEN klarer å se dette på deg, spesielt ikke om du bruker Bher med bittelitt padding og tykt stoff i, eller formpressede cup’er. Et tips jeg vil gi er å forme puppene etter at du tar på BHn. Det er mitt billige triks til en fantastisk kløft. Ta på BHn, juster remmer og slikt så den er behagelig. Bøy deg så litt frem og vri overkroppen en gang til hver side. Når høyresiden din er ”høyest”, snik venstre hånd under BHn, og dra/løft puppen oppover i Bhen og mot midten av BHn. Gjenta på andre side. Er noe som utøver mirakler på min utringing da brystene stort sett blir sittende sånn, litt høyere enn om jeg bare hadde tatt på BHn. PS: Tror ikke noen ser det, for jeg går støtt og stadig med mobilen i BHn, og ingen legger merke til det. Og det er en litt klumpete tre år gammel sak, ingen smart-phone. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 17. juni 2011 #13 Del Skrevet 17. juni 2011 Helt normalt at det ene brystet er litt større enn det andre, og husk at vi legger som regel best merke til det selv Du skal alltid kjøpe BH som passer til det største brystet, så kan du stramme stroppen litt ekstra på siden med det minste brystet. Du kan også kjøpe innlegg ala dette: http://www.secretweapons.com.au/chicken_fillets og bruke i den ene cupen. Er forskjellen såpass stor at det blir umulig å finne BH selv med disse triksene, kan du snakke med legen din om silikon/reduksjon. At brystene ikke er helt symmetriske er ingen god grunn til å operere, men når de er så usymmetriske at det blir problematisk stiller saken seg annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 17. juni 2011 #14 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, ikke annet en kirurgi. japp men ikke alltid det holder.Reduserte brystene (og fikk dem i samme størrelse) men nå flere år etterpå,har jeg igjen forskjellig størrelse. Men nå har jeg ikke saltvann/silicon i brystene,mulig derfor. Ingen har vel helt nøyaktig samme størrelse på begge bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #15 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg hiver meg på jeg, har også forskjellig størrelse. Det syntes ikke (la hvertfall ikke merke til det) når jeg veide rundt 90 kg, men etter at jeg gikk ned til 60/70 synes det veldig godt fra min egen vinkel. Ifølge forloveden syns det ikke i det hele tatt, men jeg ser jo på bhene at det er en vesentlig forskjell på dem. Dog ikke så stor at jeg vil operere eller noe, men blir gjerne å investere i "chicken fillets" etterhvert. Min løsning til nå har vært å bruke bh av litt tykkere stoff/padding som andre her allerede har nevnt. Jeg har heldigvis så god selvtillit at jeg tenker at om noen skulle se forskjellen, og faktisk BRY seg, så får det være deres sak. Jeg kan ikke noe for hvordan jeg er skapt til deg, ts, håper du ikke blir så mye plaget med dette i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 17. juni 2011 #16 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har det, jeg også. Mener jeg har lest et sted at så å si alle jenter har usymmetriske bryster, men på noen er forskjellen så liten at det er vanskelig å se med det blotte øye. Jeg har tidligere hatt store komplekser på grunn av dette, men den siste tiden har jeg lært meg å leve med det. Jeg har ikke fått noen klager, så jeg regner med at gutta ikke bryr seg noe særlig Hvor gammel er du da, TS? Dersom du er ung kan det være at det retter seg ut når du blir eldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jah Skrevet 18. juni 2011 #17 Del Skrevet 18. juni 2011 Mine pupper er forskjellige i størrelse(ca en halv størrelse) - slik at det er synlig for alle. Det ene brystet er mer rundt hele veien, mens det andre mangler fettlag på underdelen av brystet på et vis..... Areolene er også godt over gjennomsnittet, og "flyter" utover når brystene er varme. Har alltid hatt komplekser for det, men de menn jeg har vært med har likevel lekt mye med puppene, og vært ganske aktivt på med både munn og hender både under sex og ellers. Samboeren min tar på dem hele tiden, og blir tydelig opphisset av å se på dem. Er ingen andre kroppsdeler som får han så tydelig i rett humør Og jeg har ikke spesielt fine eller symmetriske pupper. Likevel har jeg komplekser for dem, og vil sikkert alltid ha det. Min løsning var egentlig bare å akseptere at jeg alltid vil føle deg slik, og at om jeg fikser på det så flytter jeg bare fokuset over på noe annet. Tenker også slik at om en mann først ser puppene mine er jo stemningen såpass høy(og jeg helt naken) at han nok klarer å se forbi mine ikke perfekte pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå