AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg venter snart en gutt og vi har diskutert litt navn frem og tilbake. Hva synes dere om navnet Pidon?
DBM Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg håper for hans skyld at han ikke har norske foreldre, evt ikke skal vokse opp i Norge. Endret 16. juni 2011 av DBM
LilleLola Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Litt rart;P Jeg liker selv spesielle navn, har lyst til å kalle mine barn for noe som Kian, Aron, Leila, Christabell, men er usikker på om jeg faktisk kommer til å gjøre det.. Godt det er noen år til:)
Gjest thelife Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Høres litt ut som bikkjenavn Ville valgt ett annet navn, i fare for at ungen kan bli mobbet senere.
Gjest Ruccola Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Tenkte med en gang på den sangen om ei bille eller noe... Tordivelen og flua heter den forresten... http://www.youtube.com/watch?v=J12iLO4nK10&feature=related Vet Pidon og Pirion ikke er så likt, men det var min første tanke. Likte det lite... Liker generellt ikke navn man "kommer på" jeg da 1
Gjest idakaroline Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Pidon? Er det et guttenavn? Minner meg egentlig litt om ordet pigeon. Litt flaut om sønnen skulle blitt sammenlignet eller bli kalt en due senere i livet, kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå