Smartiina Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hei alle sammen! I dag har jeg startet et forum på sminkebloggen.no. Håper dere har lyst til å ta en tur innom ;-)
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Hei, så omtalen om nyx lipsticks, har noen på nelly men ikke summer love...norske nettsider som fører disse?
Smartiina Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2011 Hei, så omtalen om nyx lipsticks, har noen på nelly men ikke summer love...norske nettsider som fører disse? Hei Nei, det tror jeg ikke. Ikke som jeg har funnet hvertfall. Men Cherryculture.com sender til Norge, og de har ganske lave fraktkostnader i forhold til andre utenlandske nettbutikker. Og prisen på NYX er mye lavere hos Cherryculture.com enn i Norge.
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Er den fargen veldig lys og matt, har leitet meg ihjel etter en perfekt nudefarge. Liker de nøytral beige, dekkende og skimrende. Brukte loreal sin glamgloss i nude, den har selvfølgelig gått ut. Den var fin og ikke klissete, satt ike lenge på da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå