AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg tenkte kanskje det ville være litt motiverende å ha en tråd som handler om at man skal fortelle hverandre hva man har trent. Så da føler man jo at man må trene, for ellers har man jo ikke noe å fortelle om til denne tråden! Jeg jogget 30 minutter i dag morges. En effektiv og hard økt. Føltes helt herlig! Dere daaa?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Jeg var i svømmehallen 30 min (=1000 meter) tidligere i dag og syklet 1 time (=20 km) i ettermiddag/kveldinga.
Gjest Nanne70 Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg trente styrketrening med vekter en times tid i går kveld, og skal ut og jogge i ettermiddag.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Idag har jeg vært på treningssenteret hvor jeg akkurat har blitt medlem, og trente oppvarming på tredemølle i 15 minutter, og styrketrening (apparater, frivekt og sit-ups) i ca 40 minutter
Gjest Emily25 Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Nettopp vært ute på en morgen-intervall med hunden min. ca. 30 minutter! Herlig Så tok jeg litt beinøvelser i stua ca. 5 minutter. Ikke verdens lengste treningsøkt, men en effektiv en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå