skruf Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hei! Jeg er litt usikker på en så teit ting som om jeg skal ha strømpebukse eller ei i bryllup jeg skal i snart... Det er sommerbryllup, jeg har en gammelrosa kjole til rett under knærne. Nydelig kjole. Og åpne sandaler med en liten hæl. Jeg har akkurat vært i utlandet, så jeg har ganske så brune legger. Selvfølgelig nyvokset Og jeg er heldig så jeg har ingen åreknuter eller noe sånt!! vad tycks? Dresskode er mørk dress forresten........
Gjest Smørbukk Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Hvis det er fint vær, og i og med at det er et sommerbryllup og du har brune legger, tror jeg ikke det er noe problem å gå uten strømper
skruf Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 Da blir det uten strømper, takker for svar
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Hvis det er fint vær, og i og med at det er et sommerbryllup og du har brune legger, tror jeg ikke det er noe problem å gå uten strømper Må man ha brune legger for å gå i strømper? Hva med vinterhvite legger?
skruf Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2011 Må man ha brune legger for å gå i strømper? Hva med vinterhvite legger? Selvfølgelig smak og behag, men jeg føler meg ikke vel i blåhvite legger....da ville jeg gått for strømpebukse eller en runde med selvbruning.... (og en må vel ikke ha brune legger for å gå i strømper som du skriver....jeg skrev uten strømpebukser..... )
skruf Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2011 Må man ha brune legger for å gå i strømper? Hva med vinterhvite legger? Selvfølgelig smak og behag, men jeg føler meg ikke vel i blåhvite legger....da ville jeg gått for strømpebukse eller en runde med selvbruning.... (og en må vel ikke ha brune legger for å gå i strømper som du skriver....jeg skrev uten strømpebukser..... )
Gjest Smørbukk Skrevet 18. juni 2011 #8 Skrevet 18. juni 2011 Må man ha brune legger for å gå i strømper? Hva med vinterhvite legger? Nei, man må selvfølgelig ikke ha brune legger for å gå uten strømper. Jeg er selv ganske lys i huden, og er derfor generelt litt "blek". Smak og behag hva man ønsker det og forsåvidt også hvordan været er - er det litt sur vind, er det godt å ha litt beskyttelse på leggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå