Gå til innhold

Antrekk bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er litt usikker på en så teit ting som om jeg skal ha strømpebukse eller ei i bryllup jeg skal i snart...

Det er sommerbryllup, jeg har en gammelrosa kjole til rett under knærne. Nydelig kjole. Og åpne sandaler med en liten hæl.

Jeg har akkurat vært i utlandet, så jeg har ganske så brune legger. Selvfølgelig nyvokset :sjenert: Og jeg er heldig så jeg har ingen åreknuter eller noe sånt!!

vad tycks? Dresskode er mørk dress forresten........

Videoannonse
Annonse
Gjest Smørbukk
Skrevet

Hvis det er fint vær, og i og med at det er et sommerbryllup og du har brune legger, tror jeg ikke det er noe problem å gå uten strømper :)

Skrevet

Da blir det uten strømper, takker for svar :takke:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er fint vær, og i og med at det er et sommerbryllup og du har brune legger, tror jeg ikke det er noe problem å gå uten strømper :)

Må man ha brune legger for å gå i strømper? Hva med vinterhvite legger?

Skrevet

Selvfølgelig smak og behag, men jeg føler meg ikke vel i blåhvite legger....da ville jeg gått for strømpebukse eller en runde med selvbruning....

(og en må vel ikke ha brune legger for å gå i strømper som du skriver....jeg skrev uten strømpebukser..... :sjenert: )

Skrevet

Selvfølgelig smak og behag, men jeg føler meg ikke vel i blåhvite legger....da ville jeg gått for strømpebukse eller en runde med selvbruning....

(og en må vel ikke ha brune legger for å gå i strømper som du skriver....jeg skrev uten strømpebukser..... :sjenert: )

Gjest Smørbukk
Skrevet

Nei, man må selvfølgelig ikke ha brune legger for å gå uten strømper. Jeg er selv ganske lys i huden, og er derfor generelt litt "blek". Smak og behag hva man ønsker det :) og forsåvidt også hvordan været er - er det litt sur vind, er det godt å ha litt beskyttelse på leggene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...