AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Noen som kjenner til noen programmer/plug-ins som kan hindre folk i å gå inn på bestemte url's? Med 'folk' mener jeg egentlig meg selv. Har et ønske om å slippe å komme over min eks overalt. Ikke så mye viljestyrke her i gården Han dukker også opp på twitter, fb osv pga felles venner.. Har prøvd blockyourex.com, men av en eller annen grunn funker det bare annen hver gang jeg surfer.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Noen som kjenner til noen programmer/plug-ins som kan hindre folk i å gå inn på bestemte url's? Med 'folk' mener jeg egentlig meg selv. Har et ønske om å slippe å komme over min eks overalt. Ikke så mye viljestyrke her i gården Han dukker også opp på twitter, fb osv pga felles venner.. Har prøvd blockyourex.com, men av en eller annen grunn funker det bare annen hver gang jeg surfer. Skaff deg en ordentlig ruter, med sk. url-filtrering. Legg inn nettadressene du ikke vil skal dukke opp, i blokkeringslista. Deretter ber du noen du kjenner, lage ett passord til ruteren din, som bare de vet hva er. Dermed blir det veldig kronglete å koble ut sperringene. Dog.. på facebook og twitter, så bør du vel filtrere på veldig spesifikke adresser (f.eks adressen til facebookprofilen til exen, og bare den). Men det kommer litt an på hvor avansert ruteren er. At han dukker opp i lista til felles venner, må du nok bare tåle..
Gjest Tirkes Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Det finnes mange forskjellige addons til Mozilla Firefox, sikkert andre browsere også. Var jo en som verserte som renset ut Charlie Sheen fra alt du klikket på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå