Gå til innhold

For lite mat eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hele livet, har jeg slitt med å ikke ha den "sultfølelsen" så ofte, og har vært hos legen mange ganger. Jeg kan bruke opp til en time å få ned maten. (Nei, jeg har IKKE spiseforstyrrelser! Jeg prøver å spise så mye jeg orker)

Men i går fikk jeg ikke i meg mere enn en hel ertepose fra Eldorado 500 g. 68 kcl pr 100 g, og 2 maisbokser fra samme merke. 70 kcl pr 100 g.

Er det nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke nok energi til en voksen person (regner med at du er det, siden du ikke utdypte), og det er heller ikke variert nok. Du får ikke i deg varierte næringstyper som holder fordøyelsen og andre aktiviteter i gang. Om du fortsetter slik kan du neppe klare å holde opp noen normale funksjoner, da kroppen vil kollapse.

Men om du sliter slik du sier at du gjør, så skjønner jeg at det ikke er lett. Jeg hadde akkurat samme problem da jeg var barn. Merket ikke sult, og ble "kvalm" av det meste.

Har du prøvd ulike næringdrikker? Fås kjøpt på apotek og hjelper folk som sliter med å spise å få i seg nok energi og næringsstoffer.

http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/kostraad/vektkontroll/fullverdige-naeringsdrikker

Skrevet

Jeg kan ikke tro at noen ikke kan få i seg noe annet enn erter og mais. Hvis du først skal presse i deg noe, hvorfor velge ertene og ikke en pokkers kanelbolle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...