Gjest Ina Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 For en del uker siden kome jeg i kontakt med en "lokal kjendis" fra området jeg bor. Jeg vet altså veldig mye om han, han viste intet om meg. Vi skrev litt med hverandre på facebook, det ble tidlig en flørtende tone, og vi avtalte å møtes hjemme hos meg. han hadde ikke vært her lenge før han kyssa meg, og vi hadde en vanvittig kjemi, så sex var bare uungåelig. Etterpå har skrivingen avtatt en god del ( mest fra hans side), men han har sagt at han gerne vil møtes igjen. Jeg frykter at jeg har gitt han intrykk av at jeg er en billig tøs som hopper i seng med hvem som helst på første møte, og har ikke lyst til at han se meg på den måten. Sannheten er at jeg faktisk aldri har gjort noe lignene, jeg har aldri hatt en ONS med fremmede jeg har møtt på byen f.eks. Alle jeg har hatt sex med har vært fyrer jeg har møtt flere ganger før, gjennom venner, på fester, felles omgangskrets osv.. Jeg hadde heller ikke hatt sex på over 1 år før jeg nå møtte han nye, fordi jeg har brukt lang tid på å komme over min x, og ikke har hatt interesse av å blande inn nye fyrer.. Jeg går nå å lurer på om det kan være en god ide å fortelle han dette litt sånn tilfeldig neste gang vi møtes. Tror du det kan få meg til å stige litt i gradene, og få han til å skjønne at dette var mer enn bare tilfeldig for meg?
Gjest Katten. Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Handlinger > ord. Oppfører du deg som ei tøs (ikke synonymt med å hoppe i senga på første daten, men mye annet), så hjelper det ikke å si at du ikke er det. Han vet nok at du ikke er det, selv om du knullet han høvelig tidlig. 1
Gjest womenwomen Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 For en del uker siden kome jeg i kontakt med en "lokal kjendis" fra området jeg bor. Jeg vet altså veldig mye om han, han viste intet om meg. Vi skrev litt med hverandre på facebook, det ble tidlig en flørtende tone, og vi avtalte å møtes hjemme hos meg. han hadde ikke vært her lenge før han kyssa meg, og vi hadde en vanvittig kjemi, så sex var bare uungåelig. Etterpå har skrivingen avtatt en god del ( mest fra hans side), men han har sagt at han gerne vil møtes igjen. Jeg frykter at jeg har gitt han intrykk av at jeg er en billig tøs som hopper i seng med hvem som helst på første møte, og har ikke lyst til at han se meg på den måten. Sannheten er at jeg faktisk aldri har gjort noe lignene, jeg har aldri hatt en ONS med fremmede jeg har møtt på byen f.eks. Alle jeg har hatt sex med har vært fyrer jeg har møtt flere ganger før, gjennom venner, på fester, felles omgangskrets osv.. Jeg hadde heller ikke hatt sex på over 1 år før jeg nå møtte han nye, fordi jeg har brukt lang tid på å komme over min x, og ikke har hatt interesse av å blande inn nye fyrer.. Jeg går nå å lurer på om det kan være en god ide å fortelle han dette litt sånn tilfeldig neste gang vi møtes. Tror du det kan få meg til å stige litt i gradene, og få han til å skjønne at dette var mer enn bare tilfeldig for meg? Slapp av . Det er ikke noe fy ord å være litt tøs . Det betyr BARE at du er en kvinne som liker sex .Og alle damer som liker sex = tøs . Sån fun gerer verden . Og det er jo bare positivt . Hvis han ikke liker tøsete damer , bør han for fan holde seg unna tilfeldig sex selv og velge sølibatet istede , eller gifte seg før han har sex . Dersom HAN omgås tøs , sier jo det like mye om hva han er . Da er jo han en horbukk og sikkert en player av verste sort selv .Sånne menn bør jo ordentlige jenter som deg , holde deg langt unna . Vær stolt av å være en tøs heller . Ingen vits å benekte det . Nyt sex og gi fan i hva andre tenker .Vi tøser KAN JO NETTOPP NYTE SEX . Noe mange andre prippne damer IKKE kan , forde de er alltfor opptatt av å være så kyske og frigide som overhodet mulig .Og de er full av mentale sperrer pga dette også . Noe vi tøser heldigvis ikke har : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå