Polymorph Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Livet føles meningsløst... Jeg har fortsatt følelser for ham, og elsker ham! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!
Gjest D.O.A. Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Uff :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Det samme skjedde meg for halvannen uke siden. Helt ut av det blå. Dette fungerer for meg: distraher deg selv i stedet for å synke ned i mørket. Vær med venner, se yndlingsfilmen din, les boka som alltid får deg til å le. Hold deg aktiv, dra på jobb. Du kommer til å gråte, spise drittmat, krangle om helt andre ting fordi du er sint på verden og det er helt greit. Men ikke la deg selv bli deppa. Det blir faktisk bedre for hver dag. Jeg gråter mindre for hver dag. Jeg hadde tenkt å bli gammel med ham, men det er ikke verdens undergang. Lykke til. 2
Pandalove Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Mange gode klemmer og tanker sendes din vei!! :klem: :klem:
Polymorph Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2011 Tusen takk.... Men jeg greier ikke å gjøre noe, føler meg bare så sliten og helt... tom
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Tusen takk.... Men jeg greier ikke å gjøre noe, føler meg bare så sliten og helt... tom Det er normalt. Men sett på den dumme tv-serien, ta en nødtelefon til venninne/familie og la deg selv være tom. Hilsen AB i samme sko
Polymorph Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2011 Det er normalt. Men sett på den dumme tv-serien, ta en nødtelefon til venninne/familie og la deg selv være tom. Hilsen AB i samme sko Stor klem til deg også Dette er helt jævlig.
waco Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Er det han du har vært sammen med et år, fem måneder, to uker og fire dager? 1
Polymorph Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2011 Er det han du har vært sammen med et år, fem måneder, to uker og fire dager? Ja, det er det.
Gjest navi Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Opplevde det samme for 6 mnd siden da min samboer gjennom 3 år gjorde det slutt. Jeg var sikker på at det skulle bli oss, så det kom som et sjokk. Selv om jeg fortsatt har perioder hvor jeg savner han enormt, er det ingen tvil om at tiden legger et slør av likegyldighet over ting. Det føles kanskje uvirkelig nå, men det blir bedre. Vi mennesker har en unik evne til å tilpasse oss nye situasjoner. 1
Rainbow Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 Åååh, stakkars deg!! Huff, vet ikke hva jeg kan råde deg til, vil bare at du skal vite at flere tenker på deg. Så utrolig trist!! Håper du har noen å snakke med nå. Det blir jo en enorm sorgprosess, som å oppleve et dødsfall. Håper folk rundt deg lar deg få sørge og at du kan snakke med dem og komme deg videre på den måten!
Polymorph Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2011 Tusen takk! Det virker kanskje tåpelig og desperat å skrive om dette på KG, men det hjelper virkelig. Jeg føler meg helt... merkelig, og aner ikke hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #13 Skrevet 16. juni 2011 Det BLIR bedre! Helt umulig å forstå nå, men det blir virkelig det. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en tur på byen med venninner. Finn deg en rebound-fyr. Det kan kanskje hjelpe litt
Gjest Katten. Skrevet 16. juni 2011 #15 Skrevet 16. juni 2011 Få tak i din beste venninne og et par sesonger av favorittserien din. Ei flaske vin er ikke nødvendigvis å anbefale, da det er 50/50 om du blir glad/enda mer deprimert av det. Ellers er det sommer, nydelig vær ute - og sol på kroppen gjør godt. Doll deg opp, kle deg bra, sminke, spa eller whatnot. Ser man bra ut, har men en tendens til å føle seg bedre. 6
hina Skrevet 16. juni 2011 #16 Skrevet 16. juni 2011 Noe av det mest effektive jeg gjorde etter mitt største samlivsbrudd var å begynne med en helt ny aktivitet. Det fikk tankene på noe annet og jeg følte at jeg mestret noe. Trening er også noe som kan gi deg en bedre selvfølelse midt oppe i dette. Stå på!
Polymorph Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #17 Skrevet 16. juni 2011 Tusen takk, dere er fantastiske mennesker. Setter stor pris på at dere gidder å ta dere tid til meg. Jeg sitter nå å trøstespiser med en bøtte Ben and Jerrys, det gjør godt. Og til deg som lurer på om det er "han jeg har vært sammen med i 1 år, 5 mnd, 2 uker og 4." Ja, jeg er 17 år. Hva faen er problemet ditt?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #18 Skrevet 16. juni 2011 Ben & Jerry er et godt valg. Selv sverger jeg til sjokolade. Det blir unntakstilstand i livet når noe sånt skjer. Man går inn i koma og får ikke gjort så mye. Gi deg selv lov til det, men, som nevnt, er jeg sikker på at det ikke blir bedre av å gå inn for å grave deg ned. De vonde tankene dukker opp uansett, men det blir ikke bedre av å fokusere på det. Bruk vennene og familien din for det de er verdt. Det hjelper å ha noen å være sammen med, som kan snakke om noe annet. Hilsen AB i samme sko 1
Gjest Emily25 Skrevet 16. juni 2011 #19 Skrevet 16. juni 2011 Uff, jeg blir redd når jeg leser slikt som dette! Å bli dumpet helt forventet er vel noe av det verste ved et brudd?... Men jeg har sett venninner blitt dumpet, vært lei seg i en eller to uker, blitt bedre igjen og kommet seg videre selv om den lille smerten inni en fortsatt dukker opp i ny og ne. Men tilslutt forsvinner den helt og du er glad for at det ble slutt. Det er en mening i alt som skjer. På den måten kan du tenke at det er en grunn til at han gjorde det sltut. ALTSÅ, er det meningen at du skal møte en eller flere fisker der ute. Og den heldige fisken blir da din tilslutt, men du AAaaner ikke hvem det er! Litt spennende å tenke på da? Men akkurat nå skal du fokusere på venniner, ha det gøy. Sørg, for det er sunt og lov! La kroppen din jobbe gjennom kjærlighetssorgen, så skal du se at det blir bedre! 1
Polymorph Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #20 Skrevet 16. juni 2011 Huff, nå er jeg dum og ser på bilder av oss to... Har så lyst til å ringe ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå