Gå til innhold

Svart do

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leier en leilighet å doen er helt svart nedi,som sitter helt fast ...

Tips til å få det bort? Noe jeg kan tømme nedi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd med klorin?

Skrevet

Sånn var min do, gjett om jeg var fortvilet. Kjøpt "nytt" hus og så ser doen slik ut. Stakkars ungene som holdt på å slutte med bleier, de var redde for doen. (Nesten så jeg og var det :fnise: )

Jeg tømte doskåla for vann og fyllt opp med klorin hver kveld før jeg la meg slik at det fikk virket noen timer av gangen. Etter en del netter ble det såpass at doen kun så skitten ut :gjeiper:

Gikk med noen liter klorin, europrice har rimelig i 2 liters kanner. ;)

Bruk for all del ikke stålull eller slike stålballer til å skrubbe med.

Skrevet

Klorin er fint, men for å se resultater litt raskere kan du skrubbe med pimpstein nedi toalettet (helst etter å ha fjernet vannet). Fungerer som en drøm for å fjerne kalkbelegg og annen misfarging i dusj, badekar, vask og toalett. Vær dog veldig forsiktig om det noe av emalje som skal skrubbes.

Skrevet

Litt avsporing, men hva er det med folk lar det gå så lenge mellom hver gang de vasker doen at det blir så svart?

Slutter aldri å forundre meg over det og hver gang jeg ser forrige eier så kommer den doen frem i mine tanker... :spy:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har hørt en del kjærringråd om at cola funker!

prøve det kanskjeeem?

Skrevet

Æsj!:( Ville gått for massivt angrep av klorin!

Har dere dårlig vann? (Var besøk hos noen jeg trodde var ekstremt urenslige, men det var vannet som lagde ekle merker)

Skrevet

Æsj!:( Ville gått for massivt angrep av klorin!

Har dere dårlig vann? (Var besøk hos noen jeg trodde var ekstremt urenslige, men det var vannet som lagde ekle merker)

Jeg har dårlig vann her jeg bor. To doer, den ene nesten andri i bruk men må allikevel vaskes en gang i uken for da er den gul av vannet. Den doen vi bruker blir ikke gul på samme måte. Så ja, dårlig vann, men også slett renhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...