Gå til innhold

Hvem har lån her, og hvor mye er det på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvem som har lån her, og hvor mye det er på?

Studielån, billån, huslån, andre typer lån som kredittlån?

Selv har jeg ikke noe lån, bare et lite studielån på rundt 100 000. Men ser for meg mye lån når jeg en dag skal kjøpe meg en bolig og bil... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har huslån sammen med mannen. I tillegg har jeg studielån. Å låne penger for å kjøpe bil har jeg aldri giddet, men har byttet biler etterhvert som jeg har spart meg opp nok egenkapital til å betale kontant (+ innbytte av forrige bil).

Gjenstående lån for oss tilsammen er omtrent samme sum som vi har tilsammen i årslønn.

AnonymBruker
Skrevet

"Kun" boliglån på 1,3 million

Skrevet

Jeg har bare et billån på 70 000,- som jeg nesten akkurat har tatt. Leier hus foreløpig, men blir vel mer lån etterhvert hvis vi finner ut at vi skal kjøpe bolig.

AnonymBruker
Skrevet

Er student. Kommer nok til å ha 300 000 minst i studielån når jeg er ferdig utdannet, men minst 150 000 av de kommer til å bli tilbakebetalt første året. Har nemlig veldig god økonomisk sans uten å være en gjerrigknark :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Studielån tilsammen 380 000 og boliglån på 1,7 mil. Vi har samlet inntekt på 800 000 så det går veldig fint som det er nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Huslån 1.8 + studielån 45000 + billån 80000

Har tilsammen ca 700000 i året.

Skrevet

Eg har studielån på rett over 200.000 og bustadslån saman med gubben på rett under 1.4 mill.

Skrevet

Har huslån på 2 492 000 kr! :P Deler det med min kjære da :) Ellers har vi ingen lån :)

AnonymBruker
Skrevet

Boliglån på 45000 :) og en god del høyere studielån.

AnonymBruker
Skrevet

Boliglån restgjeld pr nå ca 700 000

Billån restgjeld pr nå ca 110 000, kommer til å bli forhøyet til kr 150 000 i sommer når jeg bytter ut min 2006 modell med en 2009 modell.

Nja, det var det.. :Nikke:

Skrevet

Per i dag har jeg 235 965 kr i studielån. Noen tusen av disse blir borte når jeg får omgjort til stipend i september eller når det er. Dette lånet når over 600 000 når jeg er ferdig som student :( Ingen andre lån foreløpig.

Skrevet

Tja, lånene vokser stadig ser det ut til. Har nå rundt 3,5 mill. Helt ok, da det meste er i fast eiendom og andre morosaker som bil m.m. betales ned med kort nedbetalingstid.

Skrevet

studielån 200.000

huslån 6,3mill ca

inntekt for oss to totalet 1,6 mill ca

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel totalt ca 3 mill i huslån og 400.000 i studielån. Eier to boliger, leier ut den ene.

Samlet inntekt på ca 1 mill i året.

Skrevet

Et nokså ferskt studielån som i sin helhet er investert i aksjer og aksjefond, så kan innløses på dagen. Betydelig mindre enn årsinntekt.

Skrevet

Tja... Huslån, billån, studielån... Vanskelig å komme unna den type lån når man er i etableringsfasen. :)

Skrevet

Vi har samlet studielån på 380 000, billån på 130 000, boliglån på 1 mill. Mannen tjener 500 000 i året, jeg tjener 100-300 000 avhengig av om jeg er gravid, student, i permisjon eller i fullt arbeid for øyeblikket. Er ferdig utdannet om tre år og vil da tjene 350 000.

Synes vi klarer oss mycket bra, det er i allefall deilig å ha så lavt boliglån!

Skrevet

Jeg har 180 000 i studielån, 400 000 i huslån, og så betaler jeg på lån i borettslaget på ca. 300 000. Inntekt 400 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...