Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser veldig mye cottage cheese med kanel og epler, smoothie og knekkebrød (ofte med leverpostei eller makrell i tomat) og salat (ofte med feta). Mye av alt. Dette er vel egentlig det jeg lever på en dag. Er det usunt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, eg synest dette høyrest sunt og godt ut. Kor mykje som er "for mykje", kjem an på kor aktiv du er. Men med dette kosthaldet, trur eg det skal ein del til å ete for mykje, så det blir nok ikkje noko problem!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres litt lite ut, og litt lite variert.

Skrevet

hvor mye er veldig mye?

Skrevet

Det er vanskelig å svare på når du ikke sier hvor mye :) Skriv ned hvordan kosten på en vanlig dag ser ut, så kan vi bedre komme med tilbakemeldinger!

Men i utgangspunket ser det jo greit ut, det er jo sunne matvarer du spiser. Lite variert derimot og den eneste kilden til fett er jo makrell i tomat. Du kan spise nøtter, ha oliven i salaten eller en god olje. Jeg ville også spist fisk eller kylling ved salaten.

Skrevet

Spiser du middag også?

Skrevet

Oki. Gjerne. Slik ser en vanlig dag ut:

Frokost: 2 knekkebrød leverpostei/makrell i tomat + melk

Lunsj: En skål cottage cheese med epler og kanel + Smoothie (innimellom en brødskive)

Middag: Kylling/Salater/Laks el. Hvis Laks eller kylling salat eller ris ved siden av + vann

"Kvelds": cottage cheese, 2 knekkebrød eller smoothie (inneholder blåbær, yoghurt med lite fett, banan) + juice/melk

Småspiser: frukt og juice

Trener 3-4 ganger i uka. Veldig variert trening. Og jeg må si at jeg også unner meg en is i fint vær, med god samvittighet :)

Gjest petre
Skrevet

Ser ut som bra med mat det her.

Melken bør være skummet, og det holder kanskje med en smoothie. Nok med et glass juice også, drikk heller vann.

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ned på smådrikking av juice hele dagen, det utsetter tennene for veldig mye syre. Bedre å drikke et glass med en gang. Tilfør en sunn fettkilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...