Gå til innhold

Håpløs når det kommer til å tolke kvinners signaler....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg tenkte jeg skulle lage en tråd om en situasjon jeg kom ovenfor i 2010 (høst) til

2011 (vår), for å høre hva andre tenker. Jeg startet på et studie i (UIT)der jeg ble kjent

med en jente som var et parr år yngre en meg. Vi fikk god kontakt og begynnte å tilbringe

mye tid sammen. Jobbe med skolearbeid, se på filmer, festet, lage mat sammen, dra på kafe

osv. ja rett og slett hadde vi det veldig hyggelig hver gang vi var møttes. Men så kommer

jeg til punktet jeg er dårlig på, og det er å lese kvinners signaler, jeg er bare helt

håpløs. Det er noe av grunnen til at jeg enda er jomfru også. Vi snakket om alt sammen, jeg

lyttet og prøvde å komme med råd. Hun sa tidlig da vi møttes at hun var sammen med en fra

oslo, men etter noen måneder når hun snakket litt om han spurte hun meg om jeg syntes hun

skulle slå opp med han. I tilegg sa hun i samme periode når jeg var oss henne, "at hun

syntes hun følte seg veldig trygg rund meg" , "Hun følte seg alltid avslappet når hun var

med meg", osv. og i tilegg ga hun meg mange ganger våte kyss på skinnet når jeg dro. Hun lo

alltid av vitsene mine, men det gjør jo alle....hun var alltid blid og smilende når jeg

møtte henne. Men det som er problemet er at jeg ikke viste hvor jeg hadde henne, så hun på

meg som en vanlig venn. Eller prøvde hun å hinte til at hun ville noe mer? Jeg blir helt

gal av at jeg ikke greier å tolke kvinners signaler.

Jeg har ingen problem med å snakke med damer, jeg blir værken nervøs eller stum. Men når

det kommer til det å flørte med damer og gå fra en vanlig atmosfære til en lidenskaplig

atmosfære er jeg helt blank. Mange ganger får jeg blikkontakt med damer når jeg går i byen

men jeg greier ikke holde det for lengere en 5 sekunder av frykt for å bli avist på en

måte. Men jeg vet at når jeg avbryter blikkontakten med en dame, så føler de at de blir

avist. Så jeg føler jeg er helt håpløs. Det som gjør at jeg ikke greier å gå videre er

frykten for å bli avist, det at viss jeg havner i senga så blir hun skuffet fordi jeg er

uerfaren osv. Og det blir bare værre for vært år som går. Beklager for den lange stilen men

jeg måtte bare få sakt det et sted. Jeg er egentlig ikke flau over at jeg er jomfru men det

jeg er flau over er det at jeg ikke greier å tolke kvinners signaler.

Hva tror dere hun ville, ha meg som venn eller noe mer?

Av gutt (21)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, samme her. Jeg har ikke noe problem med å spørre noen ut eller holde sammtaler, men når det kommer til det å tolke hva som skjer så er jeg blank. Kan derfor ikke hjelpe deg annet med å si at vi er to i samme båt.

Skrevet

Hva tror dere hun ville, ha meg som venn eller noe mer?

Hun håpte nok at du var en ekte mann som kunne ta henne med storm og gjør henne gal av begjær og lyst. Desverre var du aldri i nærheten av å vekke slike følelser i henne og hun kategoriserte deg raskt som en venn som stiller opp og lytter til hennes problemer.

Snille og feminiserte gutter som deg (et resultat av samfunnet vi lever i) vekker ikke det primale i jenter og de ender derfor alltid opp med bad boys. Du tror at du vil vinne henne ved å være forståelsesfull og lytte til henne. Når det ikke virker prøver du enda litt hardere ved å være ekstra snill. En dag må hun innse hvor fantastisk du er ikke sant?

Desverre fungerer det ikke på den måten og det vet jeg av erfaring da jeg var akkurat slik som deg når jeg var 18 år. Når jeg innså mine feil, begynte jeg å utvikle meg til en mer attraktiv mann. Et av hovedproblemene dine er nok at du skammer deg over å være mann. Jeg er STOLT av å være mann og over det jeg har mellom bena. Når jeg møter en kvinne jeg liker, så er jeg IKKE redd for å vise henne det med en gang. Det begynner med god blikkontakt som kommuniserer mer enn 1000 ord noen gang kan gjøre. Blikket mitt sier: "Jeg liker deg. Du er ekstremt attraktiv og akkurat min type. Jeg lurer på hvordan du ser ut naken. Wow. Du er nydelig. Wow. Jeg har lyst til å kysse deg over hele kroppen."

Mitt avslappede kroppsspråk og holdning forteller også mye om meg selv før vi har blitt særlig kjent. Jeg lar det imidlertid raskt bli kjent også verbalt at min interesse er av en romantisk natur og ikke som en venn. Ikke at jeg noensinne er nær i gå i den fellen lenger (uten at jeg vil det selv). Når man møter en kvinne så må det være litt seksuell spenning og kjemi allerede ved første møte. Senest ved andre møte. Går det noe lenger enn det så er faren stor for at det ikke oppstår noe som helst. Denne seksuelle spenningen og kjemien er egentlig opp til deg selv å skape.

At du er jomfru i en aldre av 21 år er ingen krise. Selv debuterte jeg sent (23 år), men jeg fikk ikke noen klager fra den søte frøkenen :) Kanskje var hun bare hyggelig, men jeg hadde ihvertfall inntrykk av at hun hadde det gøy. Å være jomfru er kun et problem om det er noe du selv er flau over. Husk at du trenger ikke om å fortelle henne at du er det heller. De fleste vil nok ikke merke det ;)

Nå fikk du litt å tenke på regner jeg med. Om du er interessert i å gå fra å være en normal mann i gaten og til en attraktiv mann, så er det bare å begynne. Det starter med å endre holdningene dine og oppfatningene rundt kvinner og deg selv. Ikke kast vekk tid på teknikker og sjekkereplikker.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg får bare mote meg opp til å tørre vise at jeg er interessert, neste gang jeg møter en kvinne som viser at hun er interessert i meg. Jeg vet jeg er "stuck in friend zone" med henne nå, men det er helt greit for meg^^. Jeg får bare jobbe med selvtilliten min rundt dette og forhåpentligvis forbedre meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ALDRI kysset en gutt jeg ikke var interessert i på kinnet og sagt at jeg føler meg avslappet med han. Vil jo ikke få en beiler jeg ikke er keen på etter meg. DET er irriterende det. Så vil absolutt si at du bør ta deg sammen og be henne med ut eller kanskje kysse henne tilbake i det minste ell no. Verste som kan skje er at hun ikke vil noe mer. Det er faktisk ikke verdens undergang. Kan love deg at både pene, stygge, upopulære, jomfruer, ikke jomfruer, tøser, playere, populære mennesker har opplevd å ikke få den man er interessert i.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du så mye mellomrom mellom hver linje? :bond

Skrevet

Jeg ville ALDRI kysset en gutt jeg ikke var interessert i på kinnet og sagt at jeg føler meg avslappet med han. Vil jo ikke få en beiler jeg ikke er keen på etter meg. DET er irriterende det. Så vil absolutt si at du bør ta deg sammen og be henne med ut eller kanskje kysse henne tilbake i det minste ell no. Verste som kan skje er at hun ikke vil noe mer. Det er faktisk ikke verdens undergang. Kan love deg at både pene, stygge, upopulære, jomfruer, ikke jomfruer, tøser, playere, populære mennesker har opplevd å ikke få den man er interessert i.

Sier meg veldig enig i denne altså!

Mann deg opp og be henne ut på en date eller noe hvis du liker henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...