Gjest Nadezhda Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg har ganske oppklippet hår, og føler at de kortere delene blir mye raskere slitt enn lengdene. Er dette virkelig tilfelle, og hvorfor i såfall? Vil gjerne spare de ut, men de blir jo slitt med en gang
Bittersweet Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 dra til frisøren og spør etter en olje du legger i tuppene etter hårvask. Funker som bare det de har mange forskjellige typer, men de hjelper deg med å finne riktig til ditt hår!
mirrepirre Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Biosilk (fra bl.a. blivakker.no)funker som bare det:D Billig er den òg!
tessa3 Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Biosilk (fra bl.a. blivakker.no)funker som bare det:D Billig er den òg! Helt enig med deg
Gjest Ruccola Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Kanskje du bruker mye hårstrikk? Det sliter veldig. I tilleg er det vel de korteste hårene som ligger øverst som får gjennomgå mest av både børsting, sol og stylingprodukter, så kan jo vere derfor. Mener forreste også å ha hørt at om de skjærer håret med kniv, er det men slitende for håret enn saks, fordi med saks blir de klippet rett av, mens med kniv blir de skråskjærte og da fliser lettere. Jeg klipper mitt ca hver tredje mnd. føner det ofte, men passer da på å ha i varmebehandlende, og så føner jeg sjelden håret helt tørt, bare nesten. Rettetang sliter også ekstra, så husk varmebehandlende, og bruk den ikke for ofte
Gjest Nadezhda Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker gode produkter, varmebehandler ytterst sjeldent og bruker omtrent aldri strikk. Bruker endel fliseklemmer da, kanskje jeg burde prøve å kutte litt ned på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå