AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Heisann! Etter et halvår som utvekslingsstudent i New Zealand er det på tide å vende snuten hjemover igjen jeg har allerede bestilt meg flybillett, men er litt nervøs med tanke på transittiden på den første strekningen på vei hjem. Jeg skal først fly til Auckland og lander da etter planen en og en halv time før flyet mitt går videre derfra..på den tiden må jeg da sannsynligvis sjekke inn bagasje på nytt og gjennom sikkerhetskontroll. Jeg er vant til å alltid være på flyplassen minst et par timer før avreise (spesielt ved utenlandsflygninger) og er derfor litt bekymret for om jeg vil ha nok tid? Skal bli godt å komme hjem igjen nå kjenner jeg :D
Gjest Tirkes Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Jeg ville vært litt nervøs for dette. Jeg husker jeg ble anbefalt av reisebyrået å legge min. 4 timer transittid til flybytte i hong kong, og har stort sett brukt nesten to timer i Frankfurt de to ganger jeg har hatt transitt der. Mulig jeg har hatt uflaks for 1,5 time skal vel i teorien være nok, men da har du veldig lite slingring til forsinkelse, køer eller tekniske problemer. Så jeg ville også vært nervøs.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 TS her..uff ja, Auckland har heldigvis ikke så veldig stor flyplass, men så har det vært problemer med askeskyer fra Chile som skaper kanselleringer og forsinkelser også..trodde ikke jeg skulle si det, men etter alt jordskjelvstyret vi har vært gjennom her de siste månedene hadde det vært en utrolig nedtur om jeg i tillegg ikke skulle kommet meg hjem håper virkelig det ordner seg, ble ikke mindre nervøs nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå