Miah Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 For ikke lenge siden fikk jeg Bare Minerals (Essencials?) Faux Tan i posten. Noen som har prøvd denne, og kan dele erfaringer? Jeg er blek som snø, og prøvde den i går. Har prøvd selvbruning før, men det ble oransje. Jeg elsker fargen jeg får av denne! Gårsdagens påføring ble ikke så bra, tror man må prøve seg litt frem og bli vant med den. Tok blant annet alt for mye på føttene, så jeg er knallbrun men helt hvit mellom tærne. Men tror jeg må la venner se på bena mine, haha, fordi det er litt vanskelig å bedømme om fargen faktisk ser ekte ut eller ei... min drøm er å bruke den i ansiktet, ettersom den har trygge ingredienser, men har hørt at svarte prikker blir mye mørkere når man bruker selvbruning i ansiktet - og jeg har en del problemer med huden min.
Hu derre_ Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Det kommer kanskje an på hudtype, men på meg blir denne litt "skitten" i fargen. Dessuten syntes jeg konsistensen minner meg om tykt smør, som aaaldri tørker inn. Man kan jo kanskje blande inn litt fuktkrem i den, hvis man syntes den blir for mørk? Jeg syntes faktisk l'oreal sin, den geleen er veldig god jeg, da. Ellers finnes det skum, og fordelen med det er at man slipper å sitte en evighet og vente på at det røker. Ulempen er at det fort kan bli skjolder, siden man ikke rekker å smøre den så fort ut.
Miah Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2011 Syns det tørket raskt inn, men man skal jo ikke være nær vann den første timen etterpå, så man må passe seg litt... har hørt så mye godt om den. Jeg bruker ikke L'oreal - de tester på dyr og inneholder en hau med dårlige ingredienser, så det er ikke aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå