Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags effekt har bakepulver på tennene egentlig?

Skrevet

Heia,kunne tenkt prøved denna

Gud så sykt irriterende hun dama var da :rasende: . Klarte ikke å se den ferdig pga henne. :jolie:

Skrevet

Heia,kunne tenkt prøved denna

Tøft! ;) Hvor i Norges land selger de dette da?

Skrevet

Crest Whitestrips selges ikke i butikkene i Norge. Kun i USA og på nett.

Gjest Soprazopra
Skrevet

BAKEPULVER! Helt ærlig og seriøst. det FUNKER. Ta en våt tannpørste og dupp i litt bakepulver. Blir utrolige resultater. Og mye mye mye mindre skadelig enn andre kjemiske blekemidler! Bakepulver passer å ha i hvitvask også for å få hvitere klær og i doen for å bleke porselenet. Du må prøve det! Jeg og sambo ble helt sjokkert etter å ha pusset tennene med bakepulver i en uke. Folk la veldig godt merke til det og tennene bare glinset! hehe

Høres kansje for godt ut til å være sant,og enkelt? men det er helt sant og det funker som bare rakker'n. Google it.

*kjøper aldri blekemidler igjen*

bakepulver <3

Må nesten svare på denne så folk er mer opplyste. Ja, bakepulver fungerer sikkert for å få bleket tennene, men det etser også på dem og en hver tannlege ville absolutt sagt NEI til denne måten å gjøre det på. Ikke bare etser det på tennene, men i og med at det inneholder sukker vil det også føre til tannråte. Vær så snill og ikke fortsett med dette. Jeg er ingen tannlege eller har spesielt med kompetanse innenfor temaet, men har lest flere steder at dette er noe man absolutt ikke bør utsette tennene for.

Skrevet

Gud så sykt irriterende hun dama var da :rasende: . Klarte ikke å se den ferdig pga henne. :jolie:

Ja,hver sin smak,syntes ho er en av de beste på you tube til å lage sminkevideo og har en kjempesøt væremåte.

• Liker 1
Skrevet

Heia,så de hadde på Ebay,så bes å prøver det ut.

Gjest nicola
Skrevet

Du holder det å pusse med bakepulver en gang om dagen? Pussser du først med bakepulver så tannkrem? Og hvor lang tid tok det før du så forskjell? Det ble litt mange dumme spørsmål kanskje, men føler jeg må ha det inn med tskje for å gjøre det riktig:) :fnise:

Pusset morgen og kveld i 1-2 uker. tannkrem etterpå ja, For smaken er ikke god :P Så forskjell etter dag 2

Gjest sue84
Skrevet

dentaworks må du kjøpe deg.. Funka som bare det på meg, jeg tok før og etterbilder, og bare pgav bildene har jeg fått mange til og kjøpe det. bleka bare tennene oppe en periode, stooor forskjell... du får kjøpt de her: http://www.tannbleking.nu/

Skrevet

Heia,så de hadde på Ebay,så bes å prøver det ut.

Ok :) Har du handlet og har en trygg leverandør anbefale?

• 1 år senere...
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvordan ble resultatet på dere jenter? :)

AnonymBruker
Skrevet

Har noen testa SmileLab?

Anonym poster: e8cb040759b24297ce585e233271476f

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke smilelab er så mye å skryte over. Da liker jeg bedre crest 3d, fordi det har gitt meg bedre resultater :)

Anonym poster: d8e18f38e763def382f0bd54db4a0535

Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Crest White Stripes funker. Får kjøpt det billig på ebay. Jeg har brukt både 7 dagers og 10 dagers, men jeg anbefaler det likevel ikke. Det er ekstremt heftig for tannkjøttet.

Har fått laget til skinner hos tannlegen som passer mine tenner, slik at blekemiddelet kommer til overalt. Ja, det er dyrt.. Jeg ga 3000 for to skinner jeg også, men man har dem resten av livet, og trenger bare å kjøpe blekemiddel som man har i. Jeg har fortsatt noe av det jeg fikk med for lenge siden av tannlegen, og folk kommenterer fortsatt at jeg har hvite tenner, selv om jeg vel ikke har bleket på 3 år nå.

Tenner og tannkjøtt skal man helst ha i noen år, så jeg anbefaler et tryggest mulig blekemiddel. Tannlegen sjekker også om det er trygt å bleke tennene, og kommer med anbefaling på hvor lenge man skal bleke for at det skal se bra ut.

• Liker 1
Skrevet

Til dere som har bleket tennene, både hos tannlege eller på egenhånd; hvilke bivirkninger har dere opplevd? Jeg tenker på for eksempel ising, flere hull, svakere tenner, vondt tannkjøtt osv.

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg brukte DentaWorks, og det funket kjempebra. Eneste var at det iset mye første uka. Har vært hos tannlege i ettertid, og det er ikke noe emaljeskade.

Gjest Badabing
Skrevet

Til dere som har bleket tennene, både hos tannlege eller på egenhånd; hvilke bivirkninger har dere opplevd? Jeg tenker på for eksempel ising, flere hull, svakere tenner, vondt tannkjøtt osv.

Jeg hadde aldri hatt hull før jeg brukte hjemmebleking, men jeg kan jo ikke si sikkert om det er derfor. Det verste var at tannkjøttet gikk litt tilbake. For tannkjøttet var det et helvete, så jeg angrer veldig. Emaljen min skal visst være veldig bra derimot. Ising fikk jeg både av hjemmebleking og tannlegebleking.

Skrevet

Takk for svarene :) Fint om andre også vil dele sine erfaringer :)

Jeg vurderer å kanskje gjøre det hos tannlegen (tør ikke gjøre det hjemme), men er redd for bivirkningene som følger :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...