muffin26 Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er i ferd med å bli røykfri:) Og vil derfor bleke tennene mine. Så på smile and go fra vita, den virker jo lovende og ikke så skadelig heller. Noen her som har prøvd noe som fungerer? Helst til en ok pris?
Gjest charella Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Lurer på det samme. En venninne gjorde det hos tannlegen og da fikk hun kritt hvitt smil Men det kostet rundt 3000 da.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Jeg hadde noen flekker på noen av fortennene, og kjøpte utstyr fra en nettbutikk. Tror det var Dentway eller noe i den dur. Fulgte bruksansvisningen, laget meg sånne "skinner" tilpasset mine tenner og hadde i litt gel. Sov med det om natta, og etter to omganger var flekkene bortevekk. Må presisere at jeg ikke gjorde dette for å bleke alle tennene da, så jeg vet ikke hvordan resultatet hadde blitt om jeg målrettet hadde gått inn for dette. Prisen var noen hundrelapper for en "sprøyte" med gel og utstyr.
muffin26 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 Jeg hadde noen flekker på noen av fortennene, og kjøpte utstyr fra en nettbutikk. Tror det var Dentway eller noe i den dur. Fulgte bruksansvisningen, laget meg sånne "skinner" tilpasset mine tenner og hadde i litt gel. Sov med det om natta, og etter to omganger var flekkene bortevekk. Må presisere at jeg ikke gjorde dette for å bleke alle tennene da, så jeg vet ikke hvordan resultatet hadde blitt om jeg målrettet hadde gått inn for dette. Prisen var noen hundrelapper for en "sprøyte" med gel og utstyr. husker du hvilken nett butikk?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 husker du hvilken nett butikk? Nei, dessverre. Er to år siden jeg bestilte, men mener det var DentWay eller noe i den dur.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Fant kvitteringen - http://www.tannbleking.nu/ handlet jeg fra
pita27 Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er i ferd med å bli røykfri:) Og vil derfor bleke tennene mine. Så på smile and go fra vita, den virker jo lovende og ikke så skadelig heller. Noen her som har prøvd noe som fungerer? Helst til en ok pris? Jeg har prøvd Smile and go, og det funket ikke på meg. Testet også ut en billig tannbleking noen solgte på qxl.no (en gel) som heller ikke ga noe resultater. Så fikk jeg prøve Crest whitestrips fra en kamerat, og de funker! Skånsome er de også. Kjenner ingen prikking i tannkjøtt. Så de kan jeg anbefale De er ikke dyre heller. Rundt 350 kr på finn.no.
factory girl Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Hei, anbefaler Polar white pro! Den er knallgod, en penn man bruker og får opp til 6 nyanser hvitere tenner alt etter bruk ca 6 ganger! Du får kjøpt den her til 269,- inkl frakt! Jeg har tidligere blekt tennene hos tannlegen, brukt white strips og prøvd alle de man får kjøpt på vital, synes denne er utrolig god!! Verdt å prøve:)
2ne2 Skrevet 17. juni 2011 #11 Skrevet 17. juni 2011 Hei, anbefaler Polar white pro! Den er knallgod, en penn man bruker og får opp til 6 nyanser hvitere tenner alt etter bruk ca 6 ganger! Du får kjøpt den her til 269,- inkl frakt! Jeg har tidligere blekt tennene hos tannlegen, brukt white strips og prøvd alle de man får kjøpt på vital, synes denne er utrolig god!! Verdt å prøve:) Da har jeg bestilt denne! Tvitvi!
Sunniva81 Skrevet 17. juni 2011 #13 Skrevet 17. juni 2011 Hei, anbefaler Polar white pro! Den er knallgod, en penn man bruker og får opp til 6 nyanser hvitere tenner alt etter bruk ca 6 ganger! Du får kjøpt den her til 269,- inkl frakt! Jeg har tidligere blekt tennene hos tannlegen, brukt white strips og prøvd alle de man får kjøpt på vital, synes denne er utrolig god!! Verdt å prøve:) Jøss, funker den da? Det virket utrolig enkelt?? Nå ble jeg litt gira jeg også kjenner jeg
muffin26 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2011 ojj mange gode råd her:) jeg er nysgjerrig på den pennen også Takk for tips alle sammen noe av dette skal jeg betille:)
Gjest nicola Skrevet 17. juni 2011 #15 Skrevet 17. juni 2011 (endret) BAKEPULVER! Helt ærlig og seriøst. det FUNKER. Ta en våt tannpørste og dupp i litt bakepulver. Blir utrolige resultater. Og mye mye mye mindre skadelig enn andre kjemiske blekemidler! Bakepulver passer å ha i hvitvask også for å få hvitere klær og i doen for å bleke porselenet. Du må prøve det! Jeg og sambo ble helt sjokkert etter å ha pusset tennene med bakepulver i en uke. Folk la veldig godt merke til det og tennene bare glinset! hehe Høres kansje for godt ut til å være sant,og enkelt? men det er helt sant og det funker som bare rakker'n. Google it. *kjøper aldri blekemidler igjen* bakepulver <3 Endret 17. juni 2011 av nicola
Sunniva81 Skrevet 17. juni 2011 #16 Skrevet 17. juni 2011 BAKEPULVER! Helt ærlig og seriøst. det FUNKER. Ta en våt tannpørste og dupp i litt bakepulver. Blir utrolige resultater. Og mye mye mey mindre skadelig enn andre kjemiske blekemidler! Bakepulver passer å ha i hvitvask også for å få hvitere klær og i doen for å bleke porselenet. Du må prøve det! Jeg og sambo ble helt sjokkert etter å ha pusset tennene med bakepulver i en uke. Folk la veldig godt merke til det og tennene bare glinset! hehe *kjøper aldri blekemidler igjen* bakepulver <3 Jeg har prøvd med natron, og ja, det funker bra Men det smaker så fælt!! Har natron stående på badehylla, men brekker meg nesten bare jeg ser på den Kanskje bakepulver smaker bedre da?
muffin26 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #17 Skrevet 17. juni 2011 BAKEPULVER! Helt ærlig og seriøst. det FUNKER. Ta en våt tannpørste og dupp i litt bakepulver. Blir utrolige resultater. Og mye mye mey mindre skadelig enn andre kjemiske blekemidler! Bakepulver passer å ha i hvitvask også for å få hvitere klær og i doen for å bleke porselenet. Du må prøve det! Jeg og sambo ble helt sjokkert etter å ha pusset tennene med bakepulver i en uke. Folk la veldig godt merke til det og tennene bare glinset! hehe *kjøper aldri blekemidler igjen* bakepulver <3 hahaha skal se om jeg har det i skapet :)kan jo teste hvorfor ikke billig er det også:)takk takk:)
Gjest Ylva Virvla Skrevet 17. juni 2011 #18 Skrevet 17. juni 2011 Crest White Strips. Funket veldig fint på meg. Du får kjøpt den på eBay.
mirrepirre Skrevet 17. juni 2011 #19 Skrevet 17. juni 2011 moste jordbær funker. Bakepulver, som nevnt over funker kjempebra;)
muffin26 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #20 Skrevet 18. juni 2011 BAKEPULVER! Helt ærlig og seriøst. det FUNKER. Ta en våt tannpørste og dupp i litt bakepulver. Blir utrolige resultater. Og mye mye mye mindre skadelig enn andre kjemiske blekemidler! Bakepulver passer å ha i hvitvask også for å få hvitere klær og i doen for å bleke porselenet. Du må prøve det! Jeg og sambo ble helt sjokkert etter å ha pusset tennene med bakepulver i en uke. Folk la veldig godt merke til det og tennene bare glinset! hehe Høres kansje for godt ut til å være sant,og enkelt? men det er helt sant og det funker som bare rakker'n. Google it. *kjøper aldri blekemidler igjen* bakepulver <3 Du holder det å pusse med bakepulver en gang om dagen? Pussser du først med bakepulver så tannkrem? Og hvor lang tid tok det før du så forskjell? Det ble litt mange dumme spørsmål kanskje, men føler jeg må ha det inn med tskje for å gjøre det riktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå