Gå til innhold

Hva spiser dere hjemme på skiven?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg spiser hvitost med kaviar på...nam!

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Glenn Jesus
Skrevet

Makrell i tomat på helkornbrød med iskald melk til.

Skrevet

Eneste brødskivene jeg spiser hjemme er ostesmørbrød... Da har jeg smør, ost og piffi-krydder - pluss litt ketchup. Lite som slår det på en bakfull søndagsmorgen, ja!

Skrevet
Eneste brødskivene jeg spiser hjemme er ostesmørbrød... Da har jeg smør' date=' ost og piffi-krydder - pluss litt ketchup. Lite som slår det på en bakfull søndagsmorgen, ja![/quote']

Å, nå ble jeg sulten gitt! :ler:

Jeg har noen fast pålegg som jeg alltid spiser, og det er syltetøy eller sjokoladepålegg på frokostmaten... Til lunsj spiser jeg prim, smøreost, syltetøy eller vanlig ost.

Skrevet

Syltetøy til frokosten på hverdagene, salami el. til lunsj.

I helgen er det litt ekstra med egg og annet godt pålegg :) .

Skrevet

På nybakt brød er det ingenting som slår brunost!

Ellers er jeg veldig glad i ost, skinke, litt ruccolasalat og paprika. (evnt tomat og agurk)

Jeg spiser egentlig ganske mye forskjellig pålegg. Synts bl a den der lakseposteien med tunfisk og sitronpepper (eller noe sånt?) er veldig god.

Gjest Indianlady
Skrevet

Har går det i leverpostei med agurk,gulost med paprika,brunost med syltetøy,kokt skinke med tomat.Gubben må ha honning han på brød :x

Skrevet
Har går det i leverpostei med agurk' date=gulost med paprika,brunost med syltetøy,kokt skinke med tomat.Gubben må ha honning han på brød :x

Å nam, alt det der er godt! Også banan på loff da. Også godt med gulost og røkelaks.

Gjest Indianlady
Skrevet

Banan på loff med dryss oboy over,gulost og røkelaks skal jeg prøve.Har du prøvet kaviar under kokt egg?

Skrevet

Mitt favorittpålegg er Frokostsalat med salami (KUN Jubelsalami fra Grillstad! )oppå...Men til hverdags spise jeg så godt som bare salami på brødskiva. Hender jeg tar brunost med jordbærsyltetøy på, men prøver å unngå søtt pålegg...

K

Skrevet

Jeg er glad i peanøttsmør, skinke, roastbiff (spist i dag på matpakka :wink: ), leverpostei, lofotpostei....for det meste...har nesten helt sluttet å spise syltetøy på brødskiven :blunke:

Skrevet

Liker masse, jeg! Brunost, hvitost, skinke, prim og nugatti, makrell i tomat, leverpostei med sylteagurk og majones, egg... Ja, og bananskiver med jorbærsyltetøy over er kjempedeilig på lyst brød! :D

Skrevet

Brunost, hvitost, leverpostei og majones.

Av og til salami og majones, eller nugatti.

Skrevet

På matpakka blir det som regel salat, ost og skinke og paprika på toppen.

Hender jeg varierer med Philadeilphia og tiriltunge (eldhusrøkt fårepølse), eller leverpostei (sånn grov dansk..)

Skrevet

Stort sett makrell i tomat eller klasetomater med egg til.

Det hender jegskeier ut med en gulost-skive - stort sett i form av hushållsost eller Synnøvegulost - da med tomat oppå.

Joda, jeg kan spise salami og leverpostei også, men er litt vanedyr da... men det meste går ned, bare jeg får tomat på.

Og det skal være ordentlig tomat altså - med smak og lukt på.

Skrevet

Uff, jeg er kresen :oops: Spiser ost, kokt skinke (den skal være kokt), cottage cheese i perioder, tomat og agurk, og sjokoladepålegg. Bestemte typer sjokoladepålegg selvfølgelig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...