AaaaK Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Vi er to kvinnelige studenter som har fått tilbud om en nydelig og perfekt leilighet. Eneste "problemet" er at den ligger i skippergata.... Er dette egentlig et problem?
Gjesten Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Tja, det er ikke det koseligste stedet å gå sent om kvelden, men exen min bodde der, og det var jo en veldig gunstig plassering rent geografisk. Det skal sies at jeg alltid var redd hvis jeg gikk der alene veldig tidlig om morgnen eller sent om kvelden.
Krinkelkrok Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Vi er to kvinnelige studenter som har fått tilbud om en nydelig og perfekt leilighet. Eneste "problemet" er at den ligger i skippergata.... Er dette egentlig et problem? Bodde i kollektiv i Skippergata i 41/2 år. Deilig å bo så sentrumsnært, kort vei til fergene til øyene, kort vei til parker, togstasjon og ikke minst byen. Men klart, hvis dere ikke ønsker å støte på horer eller narkomane er det ikke akkurat det rette stedet å bo. Men de gjor jo ikke en flue fortred så det er igrunnen ikke noe problem. Det eneste slitsomme er horekundene som tror du er hore bare fordi du står på et gatehjørne og venter på grønn mann... Endret 17. juni 2011 av Krinkelkrok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå