Gå til innhold

Spoling, hva er det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Morgendagens episode var jævli kjedelig.

Tom og Runa snakker om at Arnfinn ikke er faren

Jens August får vite av legen at det ikke er uvanlig at pasienter i Evas situasjon kan bli lam i ene delen av kroppen og få problemer med snakketøyet.

Vanessa er sur og Jenny griner.

Beklager å si det, men jeg er ganske så lei av å lese alt som skjer i dagens episode en dag før det kommer på tv. Greit at dette er en spoiler tråd, men her skriver du jo bestandig ALT som har med dagens episode å gjøre...

Ja, jeg kan la være å lese, men det er veldig mye annet her som er interessant og da faller øynene på dette raskt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Beklager å si det, men jeg er ganske så lei av å lese alt som skjer i dagens episode en dag før det kommer på tv. Greit at dette er en spoiler tråd, men her skriver du jo bestandig ALT som har med dagens episode å gjøre...

Ja, jeg kan la være å lese, men det er veldig mye annet her som er interessant og da faller øynene på dette raskt.

Jeg sier meg enig her! det står jo ingen steder om når vi kan spoile handlingen og ikke, så det er sikkert mange som er uenige nå men...

men jeg prøver også å ikke lese hva som skjer i morgendagens episode fordi da blir det ikkeno vits å se på den! jeg synes det er mye mer spennende å lese spoilerinnlegg om hva som kommer til å skje i fremtiden ( hvem som gjør comeback, hvem som skal ut og den type ting)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er litt kjipt å vite ALT som skjer i morgendagens episode, men da scroller jeg fort forbi benedictes svar!

Og dere, tråden heter jo "HER SPOILES ALT SOM SPOILES KAN", med andre ord.. Alt info som er tilgjengelig, havner her.

Skrevet

Jeg sier meg enig her! det står jo ingen steder om når vi kan spoile handlingen og ikke, så det er sikkert mange som er uenige nå men...

men jeg prøver også å ikke lese hva som skjer i morgendagens episode fordi da blir det ikkeno vits å se på den! jeg synes det er mye mer spennende å lese spoilerinnlegg om hva som kommer til å skje i fremtiden ( hvem som gjør comeback, hvem som skal ut og den type ting)

Helt enig. Alle kan se episoden på nett om de vil. Det er heller avsløringer om fremtiden og info som folk har snappet om andre steder som er interessant.

• Liker 1
Gjest Hannee
Skrevet

Ja, jeg liker også avsløringer om fremtiden osv, fremfor avsløringer om dagens episode.

Skrevet

Jeg synes også det er litt kjipt å vite ALT som skjer i morgendagens episode, men da scroller jeg fort forbi benedictes svar!

Og dere, tråden heter jo "HER SPOILES ALT SOM SPOILES KAN", med andre ord.. Alt info som er tilgjengelig, havner her.

Helt enig. Alle kan se episoden på nett om de vil. Det er heller avsløringer om fremtiden og info som folk har snappet om andre steder som er interessant.

Ja, jeg liker også avsløringer om fremtiden osv, fremfor avsløringer om dagens episode.

Jeg er så enig i alt dette. Hver gang jeg ser navnet Benedicte, prøver jeg også å rase videre nedover, men vips så har man lest litt..

Spoilere betyr vel ikke at vi skal få et detaljert referat FØR vi ser det på tv... Jeg syntes det faktisk er dårlig gjort.

Leser ikke innlegg fra de som legger ut hva som kommer til neste uke heller. Mister jo helt spenningen... Men fremtidige spoilere, som kanskje ikke stemmer heller - blir noe helt annet...

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

oioiii, jeg ble overrasket over hvor mange som var enig her :jepp:

konklusjon:

-framtids-spoiling =bra :tommelopp:

-hva-som-skjer-disse-dager-spoiling = ikke bra :riste:

Endret av NozMonster
  • Liker 4
Skrevet

oioiii, jeg ble overrasket over hvor mange som var enig her :jepp:

konklusjon:

-framtids-spoiling =bra :tommelopp:

-hva-som-skjer-disse-dager-spoiling = ikke bra :riste:

Flott konklusjon :tommelopp:

Gjest NozMonster
Skrevet

Flott konklusjon :tommelopp:

:takke:

en ting er sikkert iallefall; det blir spennende å få tilbake storm, måne og sol!! så får vi bare vente i spenning å se om svein en dag dukker opp! :jepp:

Skrevet

Vel, jeg har ikke noe i mot å lese om hva som skjer neste år, neste uke eller neste episode. Jeg vil gjerne vite det, framtidsspoilere er selvfølgelig det mest "spennende", men liker å vite hva som skjer i disse dager også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synst også det er kjempe kjekt å vite hva som skjer framover. jeg bryr meg ikke om noen skriver hva som skjer i neste episode.

• Liker 2
Skrevet

Spoil så mye dere vil for min del, det gjør ikke meg noe. Det står tross alt at det er en spoilertråd. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lite poeng i å gi referat av episoden fra webtv som alle kan gå inn å se selv. Også teit å bare gjengi tvguiden for de neste dagene her.

Kom med spoilere ikke alle kan vite!

• Liker 2
Skrevet

Lag dere en cæsartråd uten spoiling da vel.

Jeg har skrevet "referat" for morgendagens episoder fordi flere tidligere har villet vite hva som skal skje dagen etter. Så har jeg fortsatt med dette. Big deal.

:rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Lag dere en cæsartråd uten spoiling da vel.

Jeg har skrevet "referat" for morgendagens episoder fordi flere tidligere har villet vite hva som skal skje dagen etter. Så har jeg fortsatt med dette. Big deal.

:rolleyes:

Poenget er vel at du spoiler om noe det er liten vits å spoile om! Alle kan lese tvguiden og se det på nettet. Du så vel også at det var ganske mange som syns det var noe tull?

Skrevet

Poenget er vel at du spoiler om noe det er liten vits å spoile om! Alle kan lese tvguiden og se det på nettet. Du så vel også at det var ganske mange som syns det var noe tull?

Hva så om alle ikke synes det er like interessant? Det er jo bare å ikke lese det som står, ingen som tvinger deg. Jeg synes det er greit å skrive alle slags spoilere her, jeg.

Skrevet (endret)

Jeg liker spoiling jeg, gjør meg ingenting.

Men hvis det er så mange som misliker episode-spoiling, så skal jeg ta hensyn og skjule det i en spoiler-knapp når jeg skal snakke om en episode som ikke har gått på tv :)

Endret av Pzzt
AnonymBruker
Skrevet

Angående spoilere. Hvorfor blir ikke spoilerknapper brukt?

Skrevet

Det du skriver er jo helt irrelevant. Dette er en spoilertråd. Ferdig med det.

Er du hysterisk for spoiling så start en egen Cæsar-tråd uten spoiling, akkurat som for Paradise Hotel.

Jeg liker spoiling jeg, gjør meg ingenting.

Men hvis det er så mange som misliker episode-spoiling, så skal jeg ta hensyn og skjule det i en spoiler-knapp når jeg skal snakke om en episode som ikke har gått på tv :)

Vær så snill og ikke gjør det. Er så utrolig irriterende når folk skriver med spoiler-knapp i en spoiler-tråd.

Skrevet

Angående spoilere. Hvorfor blir ikke spoilerknapper brukt?

Fordi dette er en spoiler-tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...