AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg satt her å tenkte en dag... siden vi har pulsklokker og lignende som kan måle hvor mange kalorier som går ut i løpet av en økt, hvorfor har vi ikke noe som kan måle hvor mange kalorier som går inn? Det høres komplisert ut, men det kan vel være mulig å få til? Se for deg en klokke, lignende pulsklokken, som kan klare å registrere alt man putter i seg i løpet av dagen. Tenk så genialt! Da hadde man aldri trengt å telle kalorier selv, og hadde hatt full oversikt... Men nå drømmer jeg bare. Det høres kanskje litt for komplisert ut til at det kan være realistisk. Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Hvordan skal en klokke klare å registrere innholdet i alt du spiser? Kaloriforbruket som angis av en pulsklokke er for øvrig bare et overslag, og ikke noen fasit. Som regel er forbruket mindre enn det som vises på klokken. Tror du bare kan drømme videre
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 TS her igjen.. Ja, jeg må nok det! Skulle fått tak i en supersmart vitenskapsmann vettu! hehe. Det høres jo ut som en drøm av et produkt, så det hadde nok slått an så det holdt! Men noen andre hadde sikkert lagd det for lengst, hvis det var mulig.
Gjest charella Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Hehe selv drømmer jeg om å ha en ekstra mage som jeg kan ta på når jeg vil ha sjokolade kake. Det burde jo egentlig ikke være så vanskelig da! Bare ha en liten døråpning i halsen hvor ekstramagen festes
Gjest aeikina Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Hehe selv drømmer jeg om å ha en ekstra mage som jeg kan ta på når jeg vil ha sjokolade kake. Det burde jo egentlig ikke være så vanskelig da! Bare ha en liten døråpning i halsen hvor ekstramagen festes Hahaha så dette for meg, døds bra!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Vil heller ha en pille som trekker ut alt farlig i maten så jeg kan spise akkurat det jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå