Fru Lykkelig Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Noen som har vært i tyrkia i beg. av august? Har skjønnt det slik, at juli/august er den varmeste tiden. Vi har aldri vært i tyrkia, og skal reise med småbarn (2 og 4 år) Men vi er så usikkre på og om det er overkommelige temperaturer!!
Banan Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Jeg har vært der i begynnelsen av august et par ganger, og ja, det er varmt. Man svetter konstant, men så lenge man bader ofte får man nedkjølt seg. Jeg liker varme, men om småbarn liker det like godt er jeg ikke så sikker på. I slutten av september begynner temperaturen å bli en del svalere, og da er det helt perfekt der nede.
rigelgutten Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 jeg var der i dag i fjor,på tur fra hellas.42 grader..helt utholdelig.hadde ikke reist dit med barn i august.
Tussilago_2 Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Husk på at ramadan begynner 1. aug i år og varer ut nesten hele aug... Kan føre til stengte butikker og restauranter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå