Gjest odisi73 Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hva måtte du igjennom i ditt utdrikningslag,eller har du vært med å gjort noe med andre i andres utdrikningslag.
Gjest Tirkes Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Harejakt. Vi stappet den vordrende bruden i en heldekkende kanindrakt med åpent ansikt (ørene på hetta) og tok henne med oss i skogen. Så fikk hun fem min forsprang mens vi lader paintball-geværene og åpnet årets harejakt. :D 1
Gjest Tirkes Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Det ble en fargerik haredrakt etterhvert, det var heldigvis 3 uker før bryllupet, så blåmerkene fikk tid til å forsvinne og tok ikke lang tid før det utviklet seg til å bli alle mot alle. Men morro var det!
Pebbles Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Selv fikk jeg masasje og glassblåsing. På kvelden måtte jeg svare på spørsmål som brudgommen også hadde svart på. Brudgommen var filmet, så jeg måtte svare før de viste hva han hadde svart. Har vært med på laserkrig (eller hva det heter), der utdrikingslaget ble delt i to og vi spilte mot hverandre. Bruden fikk handleliste og måtte handle fra andre sin handlevogn. Bruden måtte dele ut sjokolade til barn på et senter, men hun måtte spørre de voksne som var med barna om hun fikk lov til å gi barna en sjokolade. Har også vært med å ha en lek som ikke forloveren viste om.. der forlover måtte lage dopapir brudekjole på bruden.. Ingen av utdrikningslagene jeg har vært i har bruden måtte gå med annen kostyme enn tiara og slør
Gjest nupp Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Harejakt. Vi stappet den vordrende bruden i en heldekkende kanindrakt med åpent ansikt (ørene på hetta) og tok henne med oss i skogen. Så fikk hun fem min forsprang mens vi lader paintball-geværene og åpnet årets harejakt. :D det høres morsomt ut hehe ;D 1
Gjest nupp Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Selv fikk jeg masasje og glassblåsing. På kvelden måtte jeg svare på spørsmål som brudgommen også hadde svart på. Brudgommen var filmet, så jeg måtte svare før de viste hva han hadde svart. Har vært med på laserkrig (eller hva det heter), der utdrikingslaget ble delt i to og vi spilte mot hverandre. Bruden fikk handleliste og måtte handle fra andre sin handlevogn. Bruden måtte dele ut sjokolade til barn på et senter, men hun måtte spørre de voksne som var med barna om hun fikk lov til å gi barna en sjokolade. Har også vært med å ha en lek som ikke forloveren viste om.. der forlover måtte lage dopapir brudekjole på bruden.. Ingen av utdrikningslagene jeg har vært i har bruden måtte gå med annen kostyme enn tiara og slør boring 1
Gjest nupp Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 hvis du trenger tips, så sjekk ut årets russeknuter... kanskje det er noe morsomt der
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Harejakt. Vi stappet den vordrende bruden i en heldekkende kanindrakt med åpent ansikt (ørene på hetta) og tok henne med oss i skogen. Så fikk hun fem min forsprang mens vi lader paintball-geværene og åpnet årets harejakt. :D Høres ut som utdrikningslaget fra helvete. Enda godt folk er forskjellige... 1
Gjest Tirkes Skrevet 21. juni 2011 #10 Skrevet 21. juni 2011 Hehe, jeg hadde drept mine venninner om de hadde gitt meg handleliste for å plukke fra kurvene til andre handlende. Eller enda verre.. Lekemus i strømpebånd og oppgave om å spørre tretti mannfolk om de vil "kjenne på musa mi" og dra opp skjørtet. Har vært med på det også. Ikke mye morro. Vil helle herje litt rundt og leke og dumme meg ut blant mine venner og oppføre oss tullete, heller enn å bli drite ut i offentlighet med tøyseoppgaver og seksuell dobbeltbetydninger. Så ja, det er godt vi er forskjellige. Bruden vår var (er) elgjeger. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #11 Skrevet 21. juni 2011 Hehe, jeg hadde drept mine venninner om de hadde gitt meg handleliste for å plukke fra kurvene til andre handlende. Eller enda verre.. Lekemus i strømpebånd og oppgave om å spørre tretti mannfolk om de vil "kjenne på musa mi" og dra opp skjørtet. Har vært med på det også. Ikke mye morro. Vil helle herje litt rundt og leke og dumme meg ut blant mine venner og oppføre oss tullete, heller enn å bli drite ut i offentlighet med tøyseoppgaver og seksuell dobbeltbetydninger. Hvor FÅR folk ideene til sånt fra? Klarer ikke se for meg annet enn at det må være planlagt mens man hadde mye alkohol innabords. :gjeiper:
Pebbles Skrevet 22. juni 2011 #12 Skrevet 22. juni 2011 boring TS spurte hva man har vært igjennom i utdrikninslag, og det var det jeg svarte på. Jeg hadde det helt fantastisk i mitt utdrikningslag, og det har brudene til de andre utdrikningslagene også sagt de har hatt. Kommer VELDIG ann på personen som skal drikkes ut. Jeg er veldig glad for at forloveren og venninnene mine kjenner meg så godt at de ikke gjorde noe annet enn det de gjorde. (hadde sikkert blitt med på alt de hadde kommet med, men er ikke sikkert jeg hadde synes det hadde vært like gøy. Syns det er kjekt at bruden kan minnes utdrikningslaget som noe hyggelig, og ikke gremmes over tankene fra det.) Glassblåsingen var veldig sosial, og alle har en egenblåst glasskule som minne fra utdrikningslaget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå