AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Kan man bare dra til en tannlege å få en slags tannpuss/rens som tar vekk flekker etter te og sigaretter? noen som vet hva prisene ligger på? sjekket opp en, der jeg fant ut at de renset tennene med pimpsten i tillegg til tannrens. det kostet visst nesten 800. er det en ok pris?
LadyStarlight Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Jeg skulle bare til den årlige tannsjekken for å fjerne tannstein, fikk like greit fjernet flekker etter bl.a. te på tennene mens jeg var der. Husker ikke helt i farta hva jeg betalte, men 800 høres jo ut som en grei pris det, tannleger er jo ikke akkurat kjent for å være billige Jeg ble godt fornøyd med tannrensen jeg fikk
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Jeg fikk beskjed av min tannlege om å komme til en slik kosmetisk tannpuss noen dager før bryllupet mitt, som en følge av at han ikke så nødvendigheten i å bleke tennene mine (de var "helt fine og hvite"). Så da drar jeg dit, og håper det blir en liten nyanseforskjell, og at tennene føles rene og hvite (har aldri bleket tennene, de er helt naturlig hvite). Tror ikke min tannlege skulle ha noe særlig for den tannpussen.. Ikke mer enn 300 kr hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå