Gjest jente Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Må bare lufte noe her.. Jeg og typen har vært sammen i 2 år, vi er begge i midten av 20åra Han føler tydeligvis et stooort behov for å fortelle meg hvilke damer (på tv) han syns er fine. Jeg vet iallfall om 10 tv-damer han syns er digg. Jeg har sagt ifra at det ikke er noe problem at han tenner på fine damer, men at han ikke trenger utdype det. Han har blitt litt bedre etter jeg sa det, men fortsatt hender det han plumper ut med noe En annen ting.. når vi er på butikken sammen og han ser det har kommet nytt FHM, mann, alfa og gud vet hva, så oppfører han seg som en unge i en godteributikk. Jeg kan se gleden i øynene hans og det er like før han begynner å sikle Ja, han er en mann, han tenner på photoshoppa damer- null problem, men hvorfor må han absolutt informere meg om det?? 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg synes denne mannen virker veldig umoden jeg, da. 5
Hu derre_ Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Som en unge i en godtebutikk pga FHM. For et barn du har med å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Typisk kvinner. Her har dere en veldig vag beskrivelse fra en eller annen random frøken som påstår at han blir som som et barn når han ser bladene han liker. Konklusjonen blir at han er en unge, uten at man egentlig vet hva hun legger i begrepet. Kan være han smiler litt og syns det er koselig at bladene hannes er ute da? Når jeg ser et ekstra fint kjøttstykke i frysedisken så skal jeg ha det, samme hva! Og da kan jeg løpe mot det og hoie meg med øynene låst fast på objektet samme hva. Og jeg snakker foresten ikke metaforisk, jeg snakker om ekte oksekjøtt. Og om frøkena mi skulle utlevert meg slik på et sånn forum som dette og hønsegården hadde konkludert med at jeg var en unge, ja, da tror jeg hun pent kunne fått lov å takke for seg. Det å vise glede for ting er ikke å være et barn. Og at han forteller deg hvor fine han syns andre jenter er, handler vel om at han føler han ikke får tilbringt nok tid med gutta og må ta kompispraten med deg. Tipper der problemet ligger, at han har et kontrollerende, trengende kvinnfolk som suger livet ut av han. Gjør han en tjeneste du, bare stikk.
Gjest treningsverk Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er hankjønn, og guttungen din er definitivt en unge. I 20-åra? Umoden. Han oppfører seg som om han var 16 og hang sammen med kompisene sine. Men han er i 20-åra og er sammen med dama. Hva slags oppførsel er dette? Få deg skikkelig mannfolk som kan behandle ei dame så ordentlig vis. 4
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Jeg synes ikke han virker umoden. Men har definitivt litt problemer med å forstå at man oppfører seg anderledes rundt damen og rundt kompisgjengen. Jeg synes det virker som han adresserer deg som en mann. Han forventer sikkert også at du sier "ja, hu var jæævli digg da." når han kommenterer tvdamene.. Du har fortalt ham at du sliter med det, og det hjelper ikke. Da må du kanskje prøve andre metoder. Hva med å bare akseptere det? Det er jo ikke det verste problemet i historien, spesielt hvis gutten er flott på alle andre punkter.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Er butikkene utsolgt for sosiale antenner om dagen? 2
Gjest Eurodice Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Han er ihvertfall ærlig da Ærlighet er nå én ting. Man trenger ikke si alt man mener, men man skal mene det man sier, lærte jeg for lenge siden. Det er noe å tenke over. 2
Gjest charella Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Ærlighet er nå én ting. Man trenger ikke si alt man mener, men man skal mene det man sier, lærte jeg for lenge siden. Det er noe å tenke over. Enig der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå