Gjest Sara 19 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg dusjer to ganger om dagen, vasker alltid av med vann etter toalettbesøk og sørger for at jeg er ren der nede. Likevel sier han at han ikke engang vil prøve å bruke tunge på meg. I går sa han at den stinker og ser ekkel ut og at han aldri kommer til å være borti den med tunga. Jeg spør han om jeg lukter bare jeg er naken, og han sier nei. Spurte om han hvertfall kunne lukte på den å kjenne selv, men da sa han at det helte han ikke og at det var ekkelt. Kan han vokse fra dette eller må jeg bare gi opp å få meg tunge med han?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 sikkert ikke alle mnsk som liker å gi munnsex..? 1
lovedrug Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Tror ikke jeg hadde orka han,oralsex er et must^^
Gjest Lacus Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Har du sopp eller noe annet som gjør at du lukter? Det er heller ikke alle som liker å gi oralsex. Det må man bare respektere og finne ut om man kan leve med eller ikke. 1
CoffeeCup Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Dusje to ganger daglig? Og vaske seg med vann hver gang man har vært på do? Det hørtes overdrevent renslig ut! Bare en vill gjetning, men kan det være at du vasker så mye at du ødelegger den "naturlige rensingen" slik at du faktisk lukter? 3
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Vært borti jenter som er veldig renslige, men allikevel lukter, å det er helt jævlig, har jeg pult de å går ut på kjøkkene for litt vann å kommer tilbake på soverommet lukter det sur reke i hele rommet. Kan hende du har noe ubalanse i bakterie floran der nede.
Gjest charella Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Shaver du deg ikke? Kanskje han er skaphomo?
Fuckman1983 Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Men når du suger han, svelger du hver bidige dråpe av spermet hans? Jeg slikker gjerne, men dersom dama ikke svelger sperm kan hun bare glemme det. Vet at veldig mange gutter har det prinsippet.
Gjest KateW Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Ser ut av navn på innlegger at de er 19 år. Jeg ville ikke hatt en kjæreste som syns jeg var ekkel, det er det jeg reagerer mest på. At kjæresten syns du er ekkel. Jeg mistenker at han ikke vet hvordan fitte lukter... Min første kjæreste satt og luktet og smakte på fingrene sine etter å ha tatt på meg første gang, og sa litt sånn himmelfallen, Er det SÅNN det lukter, altså! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 Mannen min vil ikke slikke meg, selv om jeg suger han. Men han har aldri sagt noe stygt til meg da, han liker det bare ikke. Suger du han? Spør helt ærlig hvorfor han ikke vil. Også må du tenke på om du fortsatt vil være sammen med han til tross for null oralsex på deg, eller om du vil finne en annen. 1
Obelix Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 Har snarere problem med at jeg ikke får lov å slikke så mye som jeg vil jeg.... Vi har alle våre problemer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå