hermeline35 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Uff sitter og har begynt å grue meg skikkelig. Har silikon i brystene, etter 2 fødsler så de ut som 2 vrengte baklommer. Men har nå bestemt meg for å fjerne og gjøre ett brystløft i samme slengen.. Jeg skjønner egentlig ikke at det kan bli noen pupper igjen i det hele tatt, etter hvordan mine så ut... det var bare hud igjen, men får stole på at legen vet hva han snakker om;/ Noen som har gjordt det samme? Har en størrelse 75 B/C nå med innlegg, og var vel en a-cup før inngrepet..(uten fyll vel og merke:(
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Vil anbefale deg å ta to brystløft, i stedet for ett. Med mindre du da har bare ett bryst.
hermeline35 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2011 Vil anbefale deg å ta to brystløft, i stedet for ett. Med mindre du da har bare ett bryst.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Er du sikker på at du vil fjerne silikonen, ikke bare ta et løft? Kirurgen jeg har pratet med mente at løft blir finest med silikon, hvertfall hvis man ikke har så veldig store bryster. Jeg vurderte og fjerne silikonen før løft, men er i dag glad jeg beholdt...
hermeline35 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2011 Ha ha-det har du helt rett i;) En liten skrivefeil... kanskje ringe klinikken og bestille ett løft til;)
Tornerosa Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Urk, helt feil tråd. Endret 15. juni 2011 av Tornerosa
hermeline35 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har hatt silikonen i snart 10 år, og gleder meg faktisk til å bli kvitt...men selvfølgelig bekymret for resultatet;(
Revenka Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Legen sa til meg at han anbefalte brystløft. Siden jeg vet hva det innebærer hadde jeg heldigvis vett nok til å si neitakk! Jeg er sjeleglad for det nå. Et brystløft innebærer et loddrett arr i tillegg samt flytting av brystvorten Nå er jeg på 8 dagen etter inngrepet og brystene mine trekker seg masse sammen fortsatt - ja, jeg ser forskjell fra dag til dag. De har blitt superfølsomme og myke og jeg er allerede veldig glad i dem. De kommer til å fortsette å forandre seg sakte i de neste 9-12 mnd og jeg skal glede meg i den prosessen. Jeg sa til min kjære her for et par dager siden: Så glad jeg er for at jeg ikke valgte brystløft. Da hadde jeg fått deformerte bryster for resten av livet! JA til naturlige bryster i alle fasonger og varianter!
Sugerøret Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Har redusert brystene,du vil få et arr rundt aerolaen og under brystet.Nå er det flere år siden det ble gjort på meg,men du kan ikke se arrene rundt brystvorten med mindre du studerer den,samme for arrene som går under brystet. http://www.teres.no/plastisk-kirurgi/brystreduksjon.html Mine arr er som den med rosa farge,bare blekenet med årene. http://nhi.no/forside/animasjoner/kosmetisk/brystreduksjon-31872.html animasjon av brystreduksjon Jeg er kjempeglad for min operasjon,var ikke gøy med størrelse J i hengepuppversjonen. Hva du velger å gjøre,blir mellom deg og din lege.Men gjør hjemmeleksa di OM du velger operasjon,søk rundt på nettet og fin en som er dyktig (ikke bare gå etter pris)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Da er det gjordt!!! Sitter nå på dag 1, ble operert i går.... Håper og krysser fingre for at resultatet blir bra! Det ser veldig smått ut, men det er helt greit;) Silikonen er iallefall ute!!!
Gjest Naturlig:) Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Jeg fjernet silikonen igår etter 6 år. Jeg fikk kapsel på det ene brystet for ca 3 år siden og måtte operere, den kom tilbake nå, så derfor en grunn til og fjerne. Kirurgen sa også at så lenge jeg hadde tenkt og bli gravid, var det ikke noe særlig å amme med silikon fordi brystkjertlene endret seg, noe som ville føre til at brystene slett ikke ble fine. Var veldig spent på hvordan jeg ville føle meg uten silikon, men er rett og slett veldig greit. Puppene er nå små, men hva gjør det. Finnes nok av BH`er i all slags varianter. Også har man jo fullstendig kontroll på puppene ift svulster... Er glad jeg er kommet så langt, men kostbar affære...12.000 for å ta dem ut!
Gjest Undrende Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Noen som har fjernet her? Hvor lang tid tar det før huden begynner og stramme seg litt?
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Legen sa til meg at han anbefalte brystløft. Siden jeg vet hva det innebærer hadde jeg heldigvis vett nok til å si neitakk! Jeg er sjeleglad for det nå. Et brystløft innebærer et loddrett arr i tillegg samt flytting av brystvorten Nå er jeg på 8 dagen etter inngrepet og brystene mine trekker seg masse sammen fortsatt - ja, jeg ser forskjell fra dag til dag. De har blitt superfølsomme og myke og jeg er allerede veldig glad i dem. De kommer til å fortsette å forandre seg sakte i de neste 9-12 mnd og jeg skal glede meg i den prosessen. Jeg sa til min kjære her for et par dager siden: Så glad jeg er for at jeg ikke valgte brystløft. Da hadde jeg fått deformerte bryster for resten av livet! JA til naturlige bryster i alle fasonger og varianter! Jeg skjønner ingenting. Du sa nei til brystløft - du har hatt et ingrep - du syns naturlige bryster er best. Hva slags inngrep har du hatt? oO
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Jeg skjønner ingenting. Du sa nei til brystløft - du har hatt et ingrep - du syns naturlige bryster er best. Hva slags inngrep har du hatt? oO Hun fjernet silikon. Var en lang tråd om det her for en stund siden, resultatet var imponerende pent faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå