Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som er dritt lei? Kan ikke åpne facebook uten at fjeset til x antall unger lyser opp mot meg med påskriften "stem på den lille prinsen min!". Greit nok å poste det én gang, men flere ganger om dagen? Masing i chat og inbox? I mean, really?

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Åh er det i gang igjen?

Kan vi ikke bare boikotte hele Lano driten?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er dritt lei. Og stemmer ikke på en eneste unge av prinsipp. Jeg driter i om det er en venninne eller en blogg jeg leser. Har blokkert ei på facebook fordi hun spammer ned veggen min 5 ganger daglig om at folk skal stemme på ungen hennes.

Red; Og Lano er en drittsåpe :ler:

Endret av Pzzt
Gjest Uglefot
Skrevet

Har enda ikke sett noe til dette på fb..puh :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Har fått den på FB. Må jo innrømme at ikke alle ungene er søte eller med personlighet heller. Jeg bare overser glatt.

Skrevet

Skjønner de ikke at de driver med sinnsyk reklame? Og at ungen deres blir skjønnhetsobjekt..Lurer på hvor mange pedofile som laster ned bilder fra Lano av unger i badekaret..? Ufattelig ekkelt..

Skrevet (endret)

Drittlei her også! Ei jeg kjenner ringer meg faktisk flere ganger daglig for å få meg til å stemme på ungen hennes. Jeg vil ikke stemme på drittungen din, m'kay?

Endret av Gaea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke Lano, og dermed støtter jeg ikke noen unge heller.

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som er dritt lei? Kan ikke åpne facebook uten at fjeset til x antall unger lyser opp mot meg med påskriften "stem på den lille prinsen min!". Greit nok å poste det én gang, men flere ganger om dagen? Masing i chat og inbox? I mean, really?

I tillegg til at man blir invitert til det som et arragement :snurt:

Gjest Leonidene
Skrevet (endret)

Gidder ikkje å stemme heller, har heldigvis få venner på facebook med barn, men felles er vel at de få eg har kaller ungen sin for "prinsen" eller "prinsessa". Sist eg sjekket var ingen av de kongelige :lete:

Endret av Leonidene
  • Liker 1
Gjest grønnfi
Skrevet

Lano lukter vondt, og jeg ville aldri hatt ungen min til å reklamere for dritten.

"venner" som spammer på FB er enkle å blokkere, heldigvis er det ingen som har plaget meg med dritten enda

:gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Ekkel såpe, kjedelig konkurranse. Jeg har heldigvis ikke sett noen lanounger på FB enda.

Skrevet

Herregud så lei jeg eeer.. har spesielt èn kontakt på facebook som har spamma med linken flere ganger daglig nå, i tillegg til å opprette eget arrangement "Stem på ****** i Lano-ungen 2011", postet link på en mengde arrangementer som allerede er opprettet osv. Altså, ro ned? :P

Skrevet

Åh, jeg misunner dere som har sluppet unna dette maset hittil.

Skrevet

Jeg ser forresten nå at noen har laget en lignende tråd før meg...

Skrevet

Ja!! Lei!!! Synes akkurat konkurransen var ferdig jeg... Heldigvis har ikke så mange kasta seg på den enda som i fjor av mine bekjente, men det kommer vel.

Synes hele greia blir en skjønnhetskonkurranse og gratis reklame fpr lano... Selv om det var morsomt med vinneren i fjor, om jeg skal si noe positivt om greia ;-)

Skrevet

Jeg gav en stemme hver til tantebarna.

Resten prøver jeg så godt jeg kan og overse, uten at det er særlig vellykka.

Jævla Lano mas!

:kjefte:

Gjest NozMonster
Skrevet

huff, er så lei sjæl jeg!

det der er akkuratt som med idol- kurt var en sukksess!

og den første lanoungen ( ikke at jeg husker hvem det var eller åssen den så ut) slo ann. reklamen var fengende, og "lanounge" ble et nytt spesielt begrep.

men nå har de dratt den aaaltfor lang, akkuratt som med idol!

og det "spesielle" med begrepet "lanoungen"- er ekstremt lite spesielt lenger...... det er heller oppbrukt!

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner egentlig ikke at foreldre vil bruke Lano på barn heller, for det er veldig sterk såpe som i hvert fall tørker ut min hud.

Skrevet

Jeg hadde aldri brukt Lano på noen unge. Det er unødvendig sterkt ja, pluss at ingredienslista er som en skrekkfilm for de som er litt bevisste på hva de lar komme på huden sin. :fnise: Mannskitsåpe.

Og jeg lar rett og slett være å stemme. Stemmer på de nærmeste slektningene og that's it. De med flest stemmer er jo i praksis de som maser mest, ikke de med den skjønneste og mest typiske lano-ungen (eventuelt er det de som gjør seg trollbare via 4chan.. høhøhø).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...