Gjest pialen Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Etter mange mange år som samboer så blir jeg alenemor nå om 1 uke.. Samtidig så starter sommerferien for barnet i huset her.... Jeg trenger sårt tips om ferietips å finne på/gjøre som ikke koster masse masse masse... Bor i Midtnorge sånn ca :D Kanskje andre trenger tips også så legg ut hvor enn du bor i Norge/verden...
Marionette Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Mine sommerferier har bestått av at familien har leid kano. Så har vi padlet i en ukes tid (kanskje to til og med) Vi har fisket og badet og kost oss masse. Det er de beste ferieminnene jeg har
~white lady~ Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Dra på tur i nærområdet, kanskje ta med telt og sovepose for å overnatte ute ei fin sommernatt..dra på stranda, bade og spise is. Museum, bibliotek, kino og shopping på regntunge dager. Familie og vennebesøk, lån en båt av noen dere kjenner, fisketur... Det er så mye å finne på at sommerferien egentlig burde vært dobbelt så lang...!
Wonders Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Om det er kaldt, oppsøk et basseng/badeland om mulig. Sjekk ut biblioteket, de pleier å ha ting for barn som forteller-dag osv... Sjekk lokal-avisa. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå