lillemeg1 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i knotter til en kommode som er "nyopppussa" i litt shabby chic stil? Helst ikke nettbutikker, da det virker som om frakten er dyrere enn selve knottene.
hufsa! Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Heia,kommer an på hva du liker,har jo på biltema,clas o.l men jeg hadde gått på private gave og interiørbutikker da finner du masse fine!
Gjest Mauna Lee Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 evt søkt litt rundt på ebay. Der er ikke frakta alltid så ille.
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 De fleste tingbutikkene og "damebutikkene" har knotter nå til dags (synes jeg iallefall).
Leeloo Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Var på Skeidar i dag, de hadde en del ulike i porselen (Alna i Oslo, vet ikke om alle butikkene har).
MarianneE Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Kremmerhuset har masse knotter i ulike stiler Fine er de og!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Vet ikke hvor du bor, men i Oslo er det en butikk som har mange fine i den stilen. Husker desverre ikke hva butikken heter, men ligger den er i House of Oslo De kostet rundt 70 kr stk trur jeg..
Wonders Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Inni house of Oslo ligger Milla Boutique. Google de, eller finn de på Facebook. De har knotter til å grøsse av glede. Lisbeth Dahl google henne også, en del fantastiske knotter på Google bilder fra henne. Hun blir tatt inn av div interiørbutikker rundt om i landet. Alle mine er fra henne og alle som ser leiligheten her kommenterer dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå