pita27 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Når har de hatt korpsøving ute hos naboen siden jeg kom hjem i ettermiddag, og holder enda på! Det går i "King of the World" for øyeblikket. Kjenner jeg begynner å bli lettere sprø!!! Trenger å få blåst ut litt her. Blåst ut ja....kanskje jeg skulle joine dem...blæææ... Håper inderlig de har lagt blåsetutene sine ned i kassa før jeg skal legge meg klokka 22! Ps..har ikke peiling på hvor jeg skulle poste dette, så det ble under Kultur, litteratur og musikk. (Musikk my ass.) 1
Sofie_22 Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Haha! Det burde vært en lov som sa at all form for korpsøving burde foregå i lydtette rom. Er det noe som går meg på nervene, så er det korpsmusikk
pita27 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2011 Haha! Det burde vært en lov som sa at all form for korpsøving burde foregå i lydtette rom. Er det noe som går meg på nervene, så er det korpsmusikk Nettopp! Hvorfor i alle dager sitte ute i hagen å spille?! Så sent! Og 17. mai er jo over for lengs hehe....skjønner ikke no jeg..
Anglofil Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Stakkars, føler med deg. Kan selv ikke fordra korpsmusikk. Husker en gang det var korpsfestival rett utenfor der jeg jobbet, og jeg holdt virkelig på å bli sprø. Grusomt, rett og slett. Mvh Yvonne
pita27 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2011 Stakkars, føler med deg. Kan selv ikke fordra korpsmusikk. Husker en gang det var korpsfestival rett utenfor der jeg jobbet, og jeg holdt virkelig på å bli sprø. Grusomt, rett og slett. Mvh Yvonne Oh my gosh! En korpsfestival faktisk! Jeg hadde daua
pita27 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2011 Takk Gud! Den grusomme musikken har stoppet! Endelig fred å få :D
pita27 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2011 Skaff deg en sekkepipe, og øøøøv! hahaha, ser det for meg. Når de tar fram blåsertene sine, så drar jeg sekkepipa fram og jamrer tilbake hehehe....
Sugerøret Skrevet 15. juni 2011 #10 Skrevet 15. juni 2011 sett på litt hardrock Her i blokka har vi regler for slikt.Men er heldig og har ingen tubasugere i oppgangen
pita27 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2011 sett på litt hardrock Her i blokka har vi regler for slikt.Men er heldig og har ingen tubasugere i oppgangen tubasugere hahahaha! *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå