HerrNelson2 Skrevet 18. juni 2011 #21 Skrevet 18. juni 2011 (endret) Jeg synes det er fullstendig unødvendig å komme med frekke bemerkninger om at de som liker analsex er ekle og kvalme, og må være skadet i topplokket, slik noen alltid må bemerke i slike tråder. Og jeg er ikke for god til å komme med like umoden respons, derfor føler jeg sterke behov for å kalle dere for pripne og kjedelige. Det er like teit som at du kaller meg for ekkel. Jævlig kvalm video ja? Hva gir deg rettigheten til å kalle det jeg liker for kvalmt? Da må vel jeg kunne si at du er kjedelig? Det går begge veier i denne verden vettu. Det var ingen som kalte deg for ekkel, kvalm og skadet i topplokket her. Det er forskjell på å mene noe om noe og å kalle noen noe. Det som skjedde var at anonym gjest postet sin mening om temaet, og så følte du og andre seg veldig fornærmet av det, noe som fikk dere til å begynne å kalle henne ting. Ingen har noe problem med at du ytrer din mening om at vi er kjedelige fordi vi ikke liker å skyve møkk. Det er bare det at det er tøvete å påstå noe sånt. Og "rettigheten til å kalle det jeg liker for kvalmt?"? Wtf? Prøv ytringsfriheten. Endret 18. juni 2011 av HerrNelson2
hulaboer Skrevet 18. juni 2011 #22 Skrevet 18. juni 2011 Skikkelig ulekkert, med andre ord. Ja, der fikk jeg ennå en grunn til å ikke ville ha anlsex noensinne. Det virker jo rett og slett kun kvalmt, og tydeligvis mot naturen.. :fise: Det å kurere sykdom og hindre død er jo også mot naturen, så det argumentet kan du stikke langt opp i endetarmen. 2
Gjest Raindrops Skrevet 18. juni 2011 #23 Skrevet 18. juni 2011 det argumentet kan du stikke langt opp i endetarmen.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2011 #24 Skrevet 18. juni 2011 Jeg synes det er fullstendig unødvendig å komme med frekke bemerkninger om at de som liker analsex er ekle og kvalme, og må være skadet i topplokket, slik noen alltid må bemerke i slike tråder. Unnskyld meg, men dette har du diktet opp selv. Hvor mener du å finne belegg for ar jeg har sagt du personlig er ekkel, kvalm og skadet i topplokket? Jeg sa denne tråden var nyttig info til meg som gjør meg sikker på at det ikke er noe for meg med analsex.Siden det byr meg i mot. Meg personlig. Med sex i analen. Jeg snakket aldri om deg eller andre kvinner men om meg og mine issues. At du får dette til å ramme deg personlig sier vel mer om at du tydeligvis prøver å dekke over en indre usikkerhet med å vise deg både svær i kjeften og brautete, når det kommer til nettopp sex... Hvis du klemmer i med en unnskyldnig nå om hvor mange som gjør sånnt og sier sånt på KG og derfor går du til angrep først som sist, vel da bør du vurdere å slutte å henge på KG når det tydeligvis fucker med de sosiale antennene dine og gjør deg ensporet... 2
HerrNelson2 Skrevet 18. juni 2011 #25 Skrevet 18. juni 2011 Det å kurere sykdom og hindre død er jo også mot naturen, . Merkelig påstand. Å overleve og bringe gener videre er vel nærmest det hele naturen dreier seg om.
Genesis Skrevet 18. juni 2011 #26 Skrevet 18. juni 2011 De som synes analsex er perverst og kvalmt, har virkelig ikke tatt en skikkelig rundtur for å se hva som virkelig finnes der ute! Da tror jeg det kunne svidd i øynene i lang tid etterpå 2
Gjest HunterLady Skrevet 18. juni 2011 #27 Skrevet 18. juni 2011 Unnskyld meg, men dette har du diktet opp selv. Hvor mener du å finne belegg for ar jeg har sagt du personlig er ekkel, kvalm og skadet i topplokket? Jeg sa denne tråden var nyttig info til meg som gjør meg sikker på at det ikke er noe for meg med analsex.Siden det byr meg i mot. Meg personlig. Med sex i analen. Jeg snakket aldri om deg eller andre kvinner men om meg og mine issues. At du får dette til å ramme deg personlig sier vel mer om at du tydeligvis prøver å dekke over en indre usikkerhet med å vise deg både svær i kjeften og brautete, når det kommer til nettopp sex... Hvis du klemmer i med en unnskyldnig nå om hvor mange som gjør sånnt og sier sånt på KG og derfor går du til angrep først som sist, vel da bør du vurdere å slutte å henge på KG når det tydeligvis fucker med de sosiale antennene dine og gjør deg ensporet... Nei, jeg har ikke dikta det opp selv. Om du tenker rent bokstavelig, så sa du kanskje ikke det, men det er noe som heter for å tolke innlegg annet enn rent bokstavelig. Også i andre tråder går folk til hetsing mot enkelte som liker slike ting, så dette er ikke første gangen. Du kan ikke fortelle meg hva som er personangrep eller hetsing. Om jeg tolker det slik, så er det jo det for meg. Og du trenger ikke psykoanalysere meg, da jeg verken er brautende eller storkjefta og ikke kompenserer for noe som helst. Jeg henger en del her fordi jeg synes temaet seksualitet er spennende, og selvbildet mitt finnes ikke usikkert selv om jeg liker sex og alt som hører med. 1
Shinana Skrevet 19. juni 2011 #28 Skrevet 19. juni 2011 Skjønner ikke helt hvorfor man føler for å bruke karakteristikk som "ekkelt", "kvalmt" etc om sex som foregår frivillig mellom voksne mennesker. Det burde vel strengt tatt holde med å si at man ikke liker det? Eller at det ikke er noe for meg? Disse krasse karakteristikkene ser ut til å være ment for å trakassere noe som andre synes er godt, og blir litt som å tråkke på andres følelser, synes jeg. Over til det TS spurte om; Har aldri opplevd å ha noe ubehag etter at vi har kjørt løpet helt ut analt. "Bæsj på tissen" har aldri skjedd, men litt småsår kan jeg bli, uten at det er noe annet enn en ganske god følelse som henger igjen etter noe deilig vi har gjort sammen 3
hulaboer Skrevet 19. juni 2011 #29 Skrevet 19. juni 2011 Merkelig påstand. Å overleve og bringe gener videre er vel nærmest det hele naturen dreier seg om. Og hvem er vel flinkere til å overleve og bringe gener videre enn bakterier og virus?
HerrNelson2 Skrevet 20. juni 2011 #30 Skrevet 20. juni 2011 Og hvem er vel flinkere til å overleve og bringe gener videre enn bakterier og virus? Veldig sant. Hadde du et poeng?
Gjest Mann! Skrevet 20. juni 2011 #31 Skrevet 20. juni 2011 Hvordan kan jeg best mulig forbrede meg på dette? Åpent sinn, og en liten analdusj hvis du vil. Iallefall bæsje før, litt ekkelt om han møter mye motstand liksom (om det ikke er en fetish såklart), selv om analsex fungerer fint mot forstoppelse Hvor fort må jeg løpe på toalettet etterpå? Kommer han inni analen er det greit å tømme den ganske kjapt. Da vil du få ut det meste. Kommer jeg til å fise sæd hele dagen eller? Du fiser nok ikke sæd, men avhengig av hvor mye sæd man har igjen i analen, så vil det nok påvirke lukten på fisen. Neste dobesøk kan også lukte sæd. Selv har jeg aldri opplevd "klystereffekten", men har vært flink til å tømme analen kjapt etterpå. Trådstarter hadde et rimelig spørsmål og spinnwild hadde det beste svaret synes jeg. Selv om det var mange gode forsøk selvfølgelig. Tråden ble ødelagt av alle de som måtte forklare hvor ekkelt og unaturlig analsex er. TS har vel ikke hatt analsex etter dette tenker jeg... Vel, alle de damene jeg har vært i forhold med, og som jeg har hatt analsex med (det er ikke alle) har så klart taklet det å få sæd i rumpa forskjellig. Spør ti damer som praktiserer analsex så får du ti forskjellige svar. Men alle har gjort det. Desverre er det de som ikke praktiserer analsex som er ivrigst på å svare på disse trådene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå