AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Uff, for en overskrift...... Kjæresten min har ytret øsnke om å komme i rumpa mi. Det er helt greit for meg sånn i utgangspunktet iallefall, at han gjør det. Men så har jeg hørt da at det fungerer som klyster?? Hvordan kan jeg best mulig forbrede meg på dette? Hvor fort må jeg løpe på toalettet etterpå? Kommer jeg til å fise sæd hele dagen eller? NEI, dette er ikke en trolletråd
Gjest HunterLady Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Uff, for en overskrift...... Kjæresten min har ytret øsnke om å komme i rumpa mi. Det er helt greit for meg sånn i utgangspunktet iallefall, at han gjør det. Men så har jeg hørt da at det fungerer som klyster?? Hvordan kan jeg best mulig forbrede meg på dette? Hvor fort må jeg løpe på toalettet etterpå? Kommer jeg til å fise sæd hele dagen eller? NEI, dette er ikke en trolletråd Har han stor penis? Jo større penisen er, jo mer utvider rumpehullet ditt seg og du risikerer å fise litt sæd om du ikke er forberedt på hvordan lukkemuskelen funker etter analsex. Du bør gå på toalettet med en gang etterpå får å presse det ut fortest mulig. På den måten unngår du den såkalte klystereffekten. Jo lenger du holder spermen inne, jo mer løst blir det oppi endetarmen din, og det kan også forårsake at peristaltikken din blir stimulert og bygger opp massive mengder luft. 2
Gjest HunterLady Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 peristaltikken???? Hva er det????? Kontraksjoner i tarmen. Tarmbevegelser.
Rimmern Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Du kommer _ikke_ til å gå og fise hele dagen, med mindre dere gjør for dårlig forarbeid og muskelen blir for mye utvidet for raskt. Men det renner selvsagt ut igjen etterpå, og det er ingen dårlig idé å gå på do etterpå. Hvorvidt det fungerer lakserende later til å være rimelig individuellt, ut i fra hva jeg har fått med meg.
Gjest undring Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 på meg skjedde det, føler at det rant hele tiden, ikke mye men hvis jeg beveget meg mye eller noe sånt, syntes det var skikkelig ubehagelig !
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 De første gangene fungerte det som klyster for meg, plutselig måtte jeg skikkelig på do! Andre ganger har jeg også slitt med å "fise sæd"...
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Skikkelig ulekkert, med andre ord. Ja, der fikk jeg ennå en grunn til å ikke ville ha anlsex noensinne. Det virker jo rett og slett kun kvalmt, og tydeligvis mot naturen.. :fise: 2
Caramela Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 For å snakke rett fra levra, så lukta det sperm etter hver dotur i et par dager. Dog var jeg ikke på do rett etter sexen, kanskje det har noe med det å gjøre.
Gjest HunterLady Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Skikkelig ulekkert, med andre ord. Ja, der fikk jeg ennå en grunn til å ikke ville ha anlsex noensinne. Det virker jo rett og slett kun kvalmt, og tydeligvis mot naturen.. :fise: Må huske å ikke spise mat som kommer i emballasje da.. Det går jo også imot naturen, som så mange andre tusen ting. Gå til jobben imorgen, ikke kjør bil! 1
HerrNelson2 Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 Må huske å ikke spise mat som kommer i emballasje da.. Det går jo også imot naturen, som så mange andre tusen ting. Gå til jobben imorgen, ikke kjør bil! Nå er det vel en viss forskjell på å ha funnet opp bilen og å ha funnet ut at man kan stikke tissen sin opp i andres endetarmsåpning. Det første kalles sivilisasjon/evolusjon, og er vel igrunn en ganske naturlig ting, om man tenker på det. Forøvrig enig med gjest - jævlig kvalm tråd, ja.
Gjest HunterLady Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 Jeg tror å stikke tissen sin opp i endetarmen ble funnet på veeeeldig lenge før bilen kom ihvertfall.. Det er selvfølgelig forskjell, men å gå imot naturen er det jo likevel. 2
Gjest Raindrops Skrevet 16. juni 2011 #13 Skrevet 16. juni 2011 Herregud, hvis man ikke kan diskutere dette på et forum om seksualitet, hvor skal man ellers få info? Slutt å være så forbanna pripne. TS: Jeg ville nok gått på toalettet relativt rask etterpå. Selv har jeg ikke merket noen klystereffekt enda, men jeg har også fått det ut igjen ganske raskt, så det er jo mulig det spiller inn. 5
spinnwild Skrevet 16. juni 2011 #14 Skrevet 16. juni 2011 Hvordan kan jeg best mulig forbrede meg på dette? Åpent sinn, og en liten analdusj hvis du vil. Iallefall bæsje før, litt ekkelt om han møter mye motstand liksom (om det ikke er en fetish såklart), selv om analsex fungerer fint mot forstoppelse Hvor fort må jeg løpe på toalettet etterpå? Kommer han inni analen er det greit å tømme den ganske kjapt. Da vil du få ut det meste. Kommer jeg til å fise sæd hele dagen eller? Du fiser nok ikke sæd, men avhengig av hvor mye sæd man har igjen i analen, så vil det nok påvirke lukten på fisen. Neste dobesøk kan også lukte sæd. Selv har jeg aldri opplevd "klystereffekten", men har vært flink til å tømme analen kjapt etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2011 #15 Skrevet 17. juni 2011 Herregud, hvis man ikke kan diskutere dette på et forum om seksualitet, hvor skal man ellers få info? Slutt å være så forbanna pripne. TS: Jeg ville nok gått på toalettet relativt rask etterpå. Selv har jeg ikke merket noen klystereffekt enda, men jeg har også fått det ut igjen ganske raskt, så det er jo mulig det spiller inn. Jeg sa ikke at man ikke kunne diskutere det. Det jeg gjorde var å delta i diskusjon og si at når folk forteller dette her, så vet jeg ennå en grunn til å ikke gjøre det selv. Fordi det høres helt motbydelig ut. I tillegg til at det tydeligvis gjør vondt å få den inn der uten å strekke og tøye (og få hemorroider) og at dama risikerer å bæsje på mannen underveis. Så dette er rett og slett uaktuelt for mitt vedkommende. Er det kanskje ikke lov å si det, og rette en takk til de som gjorde meg ennå mer overbevist om at dette er for folk med "spesielle preferranser" og lav evne til å oppfatte ting som kvalmt og ekkelt. Grisete mao. Jeg foretrekker å ikke være grisete. 2
Gjest HunterLady Skrevet 17. juni 2011 #16 Skrevet 17. juni 2011 Jeg sa ikke at man ikke kunne diskutere det. Det jeg gjorde var å delta i diskusjon og si at når folk forteller dette her, så vet jeg ennå en grunn til å ikke gjøre det selv. Fordi det høres helt motbydelig ut. I tillegg til at det tydeligvis gjør vondt å få den inn der uten å strekke og tøye (og få hemorroider) og at dama risikerer å bæsje på mannen underveis. Så dette er rett og slett uaktuelt for mitt vedkommende. Er det kanskje ikke lov å si det, og rette en takk til de som gjorde meg ennå mer overbevist om at dette er for folk med "spesielle preferranser" og lav evne til å oppfatte ting som kvalmt og ekkelt. Grisete mao. Jeg foretrekker å ikke være grisete. Oooog takk til deg for et særdeles flott innlegg. Jeg vil påstå at du har lav evne til å se hva som kan være godt og generelt sett liten evne til å være spennende. 3
HerrNelson2 Skrevet 17. juni 2011 #17 Skrevet 17. juni 2011 Oooog takk til deg for et særdeles flott innlegg. Jeg vil påstå at du har lav evne til å se hva som kan være godt og generelt sett liten evne til å være spennende. Hvordan får du det å ikke like analsex til å være kjedelig? For det er vel det du i bunn og grunn sier her. En del kvinner her på KG må virkelig slutte å kalle andre "pripne", "usikre", "kjedelige" etc. bare fordi de ikke deler de samme behovene for pervers sex som dem. Det er ingen som liker å få pikken sin smurt inn med bæsj, og det er ikke normalt å smake på sitt eget piss heller, slik en del KG-damer tydeligvis holder på med. Jævlig kvalm video du postet, btw. 1
Gjest Raindrops Skrevet 17. juni 2011 #18 Skrevet 17. juni 2011 Det er lov å ikke like ting, uten at man er kjedelig av den grunn. Men jeg synes man er prippen hvis man føler at det er nødvendig å gå inn i en tråd der noen spørr et helt enkelt spørsmål om analsex, bare for å fortelle alle som prøver å svare seriøst hvor ekle de er. 2
edderkoppdame Skrevet 17. juni 2011 #19 Skrevet 17. juni 2011 Ærlig talt, man kan da være spennende i sengen og ha et fantastisk seksualliv selv om man ikke tenner på analsex? Synes det er helt greit at folk digger det, men det er da ikke nødvendigvis for alle. Vurderte en stund å prøve det, men jo mer jeg leser om det dess mer tenker jeg at det ikke er for meg. Og synes ikke at jeg er noen snerpe av den grunn.
Gjest HunterLady Skrevet 18. juni 2011 #20 Skrevet 18. juni 2011 (endret) Hvordan får du det å ikke like analsex til å være kjedelig? For det er vel det du i bunn og grunn sier her. En del kvinner her på KG må virkelig slutte å kalle andre "pripne", "usikre", "kjedelige" etc. bare fordi de ikke deler de samme behovene for pervers sex som dem. Det er ingen som liker å få pikken sin smurt inn med bæsj, og det er ikke normalt å smake på sitt eget piss heller, slik en del KG-damer tydeligvis holder på med. Jævlig kvalm video du postet, btw. Jeg synes det er fullstendig unødvendig å komme med frekke bemerkninger om at de som liker analsex er ekle og kvalme, og må være skadet i topplokket, slik noen alltid må bemerke i slike tråder. Og jeg er ikke for god til å komme med like umoden respons, derfor føler jeg sterke behov for å kalle dere for pripne og kjedelige. Det er like teit som at du kaller meg for ekkel. Jævlig kvalm video ja? Hva gir deg rettigheten til å kalle det jeg liker for kvalmt? Da må vel jeg kunne si at du er kjedelig? Det går begge veier i denne verden vettu. Endret 18. juni 2011 av HunterLady 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå