Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Ja, folkens. Hva er egentlig beste måten å hevne seg på eksen på? Er det å sette ut falske rykter? Sette hun/han opp mot noen de kjenner og som de kanskje bryr seg om? (splitt og hersk teknikk) eller legge en død rotte i postkassa? Her setter bare fantasien grenser. Tør du fortelle hva du har gjort mot en eks? For min del må jeg innrømme at jeg ikke har gjort noe spesielt, men har venner som har gjort både det ene og andre.
Gjest June Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Sa jeg var gravid! 5 måneder etterpå sa jeg at jeg hadde mistet den.... 2
makkapakka Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 tenkte først jeg ikke skulle hevne meg men det kom av seg selv i form av total likegyldighet... fy f.. så sint han ble 9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Den beste hevnen er å fortsette livet sitt som om ingenting har skjedd. 17
Bonito Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Likegyldighet er ofte det som svir værst ja Uansett om det er ekte eller ikke. 1
Gjest ? Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 Hevne seg? Hva er det dere snakker om? Hvorfor i all verden skal dere hevne dere på eksen? Hva med å si fra på en ordentlig måte at dere ikke finner dere i hva det skulle være, hva med å heve seg over hva enn det er dere har blitt utsatt for - opp med haka og rett dere i ryggen, å synke så lavt at man hevner seg på noen, det er lavmål. Å gå smilende videre i livet er mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Hvis typen for eksempel var utro, vet jeg ihvertfall èn ting jeg ville gjort... BREAK UP Jeg har blitt såret før av en fyr og det var engang ikke 100% utroskap, men det har påvirket meg veldig i dag. Blant annet det å ha tillit til folk, spesielt mannfolk. Og det suger. Så utroskap hadde jeg ikke taklet. Ville ikke tatt hevn, for det ville vel vært å havne på hans nivå. Men jeg ville heller vært likegyldig overfor han og ikke hatt en jævla kontakt med han. Om han skulle ta kontakt, enten han ringer eller ser meg i byen, sier jeg nei takk. Jeg har gått videre, finn deg en ny å være utro mot. Jeg har ikke tenkt å omgås sånne typer ihvertfall. Så... byebye Uansett hvor vondt det kan gjøre i hjertet mitt, men jeg vet det er det beste for meg. Ingen fortjener å bli sviktet av sin kjære på den måten. Noe av det verste jeg vet er utroskap. Ingen tvil. Ja, jeg merker det koker litt inni meg nå ass... haha!
Gjest HunterLady Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 Gjorde slik at alle vennene hans ditcha han. Han blei en ensom freak med store rusproblemer i ettertid. Og det fortjente han. Løyg ikke til noen, fortalte bare sannheten. 2
Gjest tina69 Skrevet 15. juni 2011 #10 Skrevet 15. juni 2011 Det beste er totalt å ignorere han/hun total,det svir som oftes mest.
Gjest Katten. Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 Kom faktisk til å kapre alle venninnene hennes. Det var egentlig ikke med vilje, de bare likte meg bedre. 3
lovedrug Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 Gjorde slik at alle vennene hans ditcha han. Han blei en ensom freak med store rusproblemer i ettertid. Og det fortjente han. Løyg ikke til noen, fortalte bare sannheten. Den var bare drøy,følte du deg noe bedre av at han ble så forstyrra av det du gjorde? Hvem ble mest skada av deg og han? 8
Gjest Raindrops Skrevet 16. juni 2011 #13 Skrevet 16. juni 2011 Han var utro, så jeg hadde sex med bestekompisen hans. 10
Gjest gjest Skrevet 16. juni 2011 #14 Skrevet 16. juni 2011 Gjorde slik at alle vennene hans ditcha han. Han blei en ensom freak med store rusproblemer i ettertid. Og det fortjente han. Løyg ikke til noen, fortalte bare sannheten. Og det fortjente han? Det der er faktisk noe av det styggeste, mest patetiske jeg har lest i hele mitt liv. 10
Gjest Soprazopra Skrevet 16. juni 2011 #15 Skrevet 16. juni 2011 Gjorde slik at alle vennene hans ditcha han. Han blei en ensom freak med store rusproblemer i ettertid. Og det fortjente han. Løyg ikke til noen, fortalte bare sannheten. Han fortjente å få livet sitt ødelagt, mens du sitter her og koser deg og jatter på kg og har det bra? Satser på at karma tar deg en dag. Tulling 7
Gjest Heloise Skrevet 16. juni 2011 #17 Skrevet 16. juni 2011 En eks som brukte meg som sexleketøy i et par år. En dag var jeg på magisk vis kommet over han, og han ringte for å få seg noe. Jeg avviste han, for første gang. Han hadde aldri i de 4 årene vi kjente hverandre hørtes SÅ paff ut. Jeg tok aldri opp tråden igjen. Jeg lærte MYE av kontakten med det mennesket, gudskjelov. 3
Titti72 Skrevet 16. juni 2011 #18 Skrevet 16. juni 2011 Jeg gjordre ikke noe, men eksen var kjip til tusen, så jeg fikk en type hevn, uten å være kjip selv. Etter bruddet (i forholdet hadde jeg gått lenge hjemme med felles barn) fikk jeg kapret drømmejobben. Han hørte rykter om at jeg hadde fått en bonus, og fikk det vel bekreftet når jeg kjøpte ny bil, og reiste på div. fete turer. Ifht. bidrag så slapp han billig unna, og frydet seg, inntil en fellesvenn minnet han på at det betyr at han tjener dritt, og jeg tjener fett. Siden da har han vært plaget av min lønn. Han sjekker ligningen min hvert år, og ringer meg for å klage! (tro det eller ei) Han tok kaka for 3-4 år siden, når han mente jeg burde betale lommepenger når han, med kone og 2 barn (1 er felles) skulle til Bulgaria, og syns det var rimelig at jeg betalte lommepengene deres... Ha ha ha ha... Tror aldri jeg har ledd så godt før. Tårene trillet. Litt deilig å reise til N.Y. noen mnd. senere, meg og datteren vår, og shoppe som en sinnsyk galing, og tenke på at jeg har faan meg klart meg bra her i livet! Knalljobb, super datter, samboer som er utrolig og en svær og kul leilighet! Så en "hevn" ved å gå videre, og ha et bra liv, er ihvertfall den beste hevnen for min del. 25
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #19 Skrevet 16. juni 2011 Gjorde slik at alle vennene hans ditcha han. Han blei en ensom freak med store rusproblemer i ettertid. Og det fortjente han. Løyg ikke til noen, fortalte bare sannheten. Lurer på hva en person skal gjøre for å fortjene å bli venneløs og store rusproblemer? 2
Gjest KateW Skrevet 16. juni 2011 #20 Skrevet 16. juni 2011 Onanerte med den elektriske tannbørsten hans. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå