cellar Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Noen her som er kunde hos Skandiabanken? Fornøyd? De ligger jo å ruger i det øverste sjiktet på flere tester, ser jeg.
Vofsitofsi Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg er kunde hos Skandiabanken! Er veldig fornøyd. Veldig bra at det er gebyrfritt, og nettbanken er grei og oversiktlig. Nå har ikke jeg noe annet enn brukskonto der, så jeg vet ikke hvordan det er med lån og sparing der. For mitt bruk er det imidlertid ikke noe problem at det bare er nettbank, man kan alltids ringe og snakke med noen om det skulle være noe.
Anglofil Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg er kunde hos Skandiabanken, og jeg synes det er en grei bank i forhold til det å bruke kort i f.eks utlandet, som jeg bruker den mest til. Derimot er jeg også kunde hos Postbanken og Bank Norwegian pga bedre renter på henholdsvis BSU og sparekonto. Men absolutt kurant, men beholder også Postbanken fordi det er en trygghet at man også kan gå i banken. Mvh Yvonne Endret 15. juni 2011 av Yvonne
Sissan9 Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Har vært kunde siden de startet i Norge, og alle sa man måtte passe seg fordi de sikkert ville gå konk snart... Får bedre lånebetingelser et annet sted, så jeg må ha brukskonto også der, men alle pengene mine er i Skandiabanken. De har ingen filialer, men svarer rastk på telefonen. Og jeg vil helst slippe å "gå i banken" uansett.
Gjest D.O.A. Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har skandiabanken og er super fornøyd! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå