Gå til innhold

Hva synes du om at TV2 skal vise vinter-OL i 2016?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt interessert i å høre hva dere synes om at TV2 skal sende vinter-OL?

Selv synes jeg at dette er veldig synd! Jeg føler at vintersport hører til NRK, og ikke en kanal stappfull av reklame. Er det slik at midt under femmila, så blir det reklame pause? Nei, jeg synes omtrent at dette er uakseptabelt. Men, av stor interesse av langrenn, så må jeg se meg nødt i å se på TV2 mot min vilje.

Derimot synes jeg at TV2 skal sende fotball, men at NRK godt kan ligge unna det.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt topp! Hvorfor skal lisenspengene våre gå til sendinger som allikevel "presenteres av" forskjellige selskaper!

Ja til reklamefinansiert TV! :)

Gjest D.O.A.
Skrevet

Så lenge man faktisk får sett alt på vanlig tv2 så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Hvis det derimot blir slik at en stor del av OL vil bli vist på de av tv2s kanaler som ikke er med i den vanlige kanalpakken, ergo at man må kjøpe mer av tv2 for å få det med seg, da blir jeg ufattelig irritert.

Skrevet

Jeg synes det er helt topp! Hvorfor skal lisenspengene våre gå til sendinger som allikevel "presenteres av" forskjellige selskaper!

Ja til reklamefinansiert TV! :)

Jepp! Hurra! Nå kan de endelig sette ned lisensen! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si meg enig med deg. Er så absolutt ikke stor fan av det. Har ikke noe i mot TV-reklamen, synes det er en bra måte å fremme produkter, men om det dukker opp under femmila, så går de virkelig langt over streken!

• Liker 1
Skrevet

Selv synes jeg at dette er veldig synd! Jeg føler at vintersport hører til NRK, og ikke en kanal stappfull av reklame.

Jeg synes ikke at sport generelt hører til i noen som helst "allemannskanaler", og at det er en veldig god grunn til at det finnes såpass mye sportskanaler.

All sport bør flyttes over til sportskanaler, så kan de som er over gjennomsnittet interessert følge med på det og betale for det, så slipper vi som absolutt ikke er interessert å få det tredd over hodet i ukesvis i slengen.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Hurra! Nå kan de endelig sette ned lisensen! :danse:

Dream on. :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TV2 skal jo sende det på frikanalene da.

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok SVT og eurosport på meg i stedet

• Liker 1
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg synes det er kjempebra! Konkurranse er bra, og deilig at en kanal som ikke har en helvetes lisens får sendinga.

Gjest Hannee
Skrevet

Jeg synes ikke at sport generelt hører til i noen som helst "allemannskanaler", og at det er en veldig god grunn til at det finnes såpass mye sportskanaler.

All sport bør flyttes over til sportskanaler, så kan de som er over gjennomsnittet interessert følge med på det og betale for det, så slipper vi som absolutt ikke er interessert å få det tredd over hodet i ukesvis i slengen.

Hva om en person ikke er interessert i realityprogrammer da? Bør det være egne kanaler for det også, som man må betale for? For jeg synes ikke det går under allmennkanaler. Blir det slik til slutt at alle kanaler skal deles opp i kategorier?

Gjest Uglefot
Skrevet (endret)

Jeg vil høre Jon Herwig Carlsen :grine:

Edit; han skal visstnok slutte snart allikevel så da kommer det på det samme :trist:

Endret av Uglefot
  • Liker 1
Skrevet

Tja, jeg er i grunnen ganske så skeptisk. Det blir helt klart rart å skulle se f.eks. langrenn uten NRK sine folk. Og jeg regner med at sendingene kommer til å bli avbrutt ganske ofte for å vise reklame, og det ser jeg ikke fram til.

• Liker 1
Skrevet

Selv synes jeg at dette er veldig synd! Jeg føler at vintersport hører til NRK, og ikke en kanal stappfull av reklame. Er det slik at midt under femmila, så blir det reklame pause? Nei, jeg synes omtrent at dette er uakseptabelt. Men, av stor interesse av langrenn, så må jeg se meg nødt i å se på TV2 mot min vilje.

Derimot synes jeg at TV2 skal sende fotball, men at NRK godt kan ligge unna det.

Jeg er helt enig med deg. Ble faktisk litt lei meg (hørtes litt teit ut, vet det..) da jeg hørte nyheten på radio i går. TV2 prøvde seg jo litt med alpinsendingene for noen år siden, uten at det ble noe stor suksess....

Vintersport uten de gode gamle NRK-profilene må jo bli trist.... Dessuten ser jeg jo veldig for meg at programmene vil bli ødelagt av mye reklame og "pjatt"....

Men.... jeg kan jo bli overrasket ;-)

• Liker 1
Skrevet

forbanna tv 2!

"nå skal vi ha en liten pause i reklamen for å se litt OL"

• Liker 3
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg synes tv3 og Viasat 4 er mye verre på reklame enn tv2. Var veldig irriterende under Champions League. Men synes at konkurranse er viktig, og det beste bør ha rettighetene.

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke!

5 minutters reklamepause hvert 20. minutt er god nok grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på tv, og den gang da jeg fortsatt så på tv gadd jeg aldri se på vintersport, så jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Synes det er litt morsomt at folk synes dette er skikkelig nederlag da, hehe.

Skrevet

Vinter-OL er jo helt knall å følge med på, mye pga. NRKs' OL-studio, reportasjer, kommentatorer, reportere og programledere. Karen Marie Ellefsen, Line Andersen og Dag Erik Pedersen er jo nesten som familiemedlemmer å regne til samtlige av den norske befolkning. TV2 har alltid vært en sjarmløs tv-kanal med glætte "personlighetsløse" programledere, så det er klart at det er en nedtur at TV2 skal fronte OL-sendingene.

Gjest Harriet
Skrevet

Det spørs hva de skal sende på gratiskanalen og hva som skal gå på betal-kanaler.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å betale for å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...