Gjest gurimalla Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg leter etter madrass til hagebenken vår, den er hjemmelaget slik at jeg vet at det er liten sjans for å finne en passende madrass. Jeg har lett på plantasjen og lignende steder, men finner egentlig bare puter til stoler. Vet noen om butikker som har godt utvalg i madrasser? Evt, hvor kan jeg kjøpe stoff og sy selv? Her jeg bor er det kun gardinbutikker...
Gjest Spinell Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Spesialmål krever oftest spesialtilpasning. Var jeg deg ville jeg gått på Jysk og kjøpt den billigste skumgummimadrassen de har, for deretter å skjære den til selv. Møbelstoff (eller annet som ikke er gardinstoff) kan f.eks skaffes her. Jeg har ikke undersøkt eller regnet på det, men det kan være at du kommer billigere unna ved å kjøpe et kraftig gardinstoff (eller et par ferdigsydde gardinlengder som du klipper til) på salg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Hei, Vet dette er gått en tid siden.. men hvis du fremdeles mangler madrass til hagebenken din ? På denne nettsiden kan du bestille møbelstoff til madrassen, men det beste av alt er at du kan bestille det ferdig sydd med spesialtilpassninger så du får det akkurat som du vil ha det. Her er linken http://www.nestetrekk.no/Shop/Product/TJ1011/102223 For en tid siden hadde vi en stor daybed med skoskap under i gangen vår. Den er var utrolig praktisk, barna kunne krype opp i den og se film, den var også perfekt for overnattings gjester! Det var også plass til mengder av sko men madrassen til å ha på toppen var ekstra lang.. så da ble den spesial sydd så den passet perfekt! Anonym poster: fc9f2a3a6999766a247e1189936a38e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå