Livets datter Skrevet 14. november 2003 #1 Skrevet 14. november 2003 Er du god til å lukeparkere? her er et lite tips!
Redhead Skrevet 14. november 2003 #2 Skrevet 14. november 2003 Det er kanskje den måten å lukeparkere jeg bør satse på??
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #8 Skrevet 14. november 2003 Den var god.....men jeg fikk assosiasjoner til en fjott (herslig mann på 60) som i går stod å ventet på plass på parkeringsplassen. Da jeg kjørte ut klappen han og smilte. Fikk så lyst til å vise han fingern, men det var på jobb så jeg måtte holde meg :x
Bergenspike Skrevet 14. november 2003 #11 Skrevet 14. november 2003 Hadde det bare gått så fort hver gang...
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 14. november 2003 #13 Skrevet 14. november 2003 Da jeg tok mitt førerkort hadde jeg en kjørelærer som hadde helt dilla på lukeparkering, ikke spesielt morsomt da, men nå synes jeg det er fint at jeg faktisk kan lukeparkere uten å slumse for mye.
Ruby Skrevet 15. november 2003 #15 Skrevet 15. november 2003 Kvinner vet hva de vil ja.... Hvem har sagt at vi er de verste sjåførene, hadde en mann tenkt på dette kanskje???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå