Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når "mousse" for håret går ut av dato..!

Har hatt en liggende ganske LEEENGE 9månder+, jeg bruker den sjeldent..men er den ut av dato? det har jo tross alt gått 9månder eller mer?

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på når "mousse" for håret går ut av dato..!

Har hatt en liggende ganske LEEENGE 9månder+, jeg bruker den sjeldent..men er den ut av dato? det har jo tross alt gått 9månder eller mer?

Der er et merke på alt slikt som viser hvor lang holdbarhet det har etter åpning, merket ser slik ut. Men det vil jo ikke si at produktet er helt ødelagt etter det, men kanskje bare virker litt dårligere. Jeg bruker ofte produkter som er "utgått".

Skrevet

Jeg har en mousse liggende som jeg har hatt kjeeeempelenge. Fikk den av moren min, hun hadde kjøpt den til seg selv men likte ikke duften. Jeg bruker ikke mousse så ofte, og det er en stor flaske, så det er derfor den har vart så lenge. Har nok hatt den i mer enn halvannet år, og konsistensen, duften og kvaliteten er den samme.

Mousse pleier jo å komme i tette beholdere, så det skal nok noe til før den blir helt ubrukelig, tenker jeg. Det er annerledes med stylingprodukter som kommer i krukker og liknende, da kommer det jo luft til, slik at de tørker ut og blir seige. Så lenge den lukter som den skal og konsistensen er fin, så er det helt sikkert ikke noe problem å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...