venus_ Skrevet 15. juni 2011 #1 Del Skrevet 15. juni 2011 På fredag skal jeg for første gang på date med en jeg har møtt på internett. Er utrolig nervøs siden begge to er nokså sjenerte! Har snakket ganske lenge på nettet så har spurt hverandre ut om det meste, så er redd for å gå tom for ting å snakke om Er det noen som har forslag til et koselig sted i Oslo vi kan møtes? Skal møtes i 3-4 tiden og det må være et sted det er mulig å bare sitte å drikke kaffe eller å spise hvis vi får lyst til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva med tusenfryd? Gå tur i en park? Tur til stranda? Kafe? Er du fra Oslo du også? Eller må du sove der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva med tusenfryd? Gå tur i en park? Tur til stranda? Kafe? Er du fra Oslo du også? Eller må du sove der? Tenkte en kafe Nei, er fra Oslo jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Del Skrevet 15. juni 2011 Villa Paradiso på Løkka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #5 Del Skrevet 15. juni 2011 Sosialen er veldig hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. juni 2011 #6 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva med "Bare Jazz"? Jeg liker virkelig ikke jazz, men det er en veldig koselig kafé, med lav musikk og små romantiske bord. Platebutikk i første og kafé i andre. Snodiig, men veldig koselig! Siden dere vet mye om hverandre kan dere jo snakke mer om ting. Sånn at du kan spørre mer om jobben hans og fritidsaktivitetene etc. Jeg pleide å skravle temmelig non-stop på date fordi jeg ble så nervøs, men det var ikke nødvendigvis bedre enn å ikke si mye. Har dere god kjemi på nett er i alle fall sjansen stor for at det går bra i virkeligheten også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juni 2011 #7 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva med Ryes? De har gode milkshakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #8 Del Skrevet 15. juni 2011 Gå på Nighthawk Diner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå