Gå til innhold

Solbrune damer vs bleke damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dere gutta? Liker dere damene solbrune om sommeren og misliker de bleke? Eller er det ett fett? Solbrente, hva med dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Passing by
Skrevet (endret)

Så mener du at du foretrekker bleke damer, Steinar40?

Endret av MissStiles
Skrevet

Jeg holder en knapp på bleik, ettersom jeg selv ikke blir antydning til brun uansett hvor mye jeg er ute! Snøhvit FTW!

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker bleke damer. Det vitner om god musikksmak og ingen trang til å tilpasse seg samfunnet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om sommeren er det fint med litt farge på kroppen, selv om det bare er et hint av farge på kroppen.

Om vinteren er det fint med blek hud, da ingen er noe særlig brune uansett på denne årstiden.

Jeg vil si at damer som stadig er overbrune og er helt panisk på det, får meg til å rygge litt.

Men damer som har et normalt forhold til hudfargen sin, tiltrekker meg mer.

De som er veldig bleke bør ta godt vare på huden sin, da blek hud viser mer enn brun hud.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Og med det så mener du at du foretrekker bleke damer?

Jeg foretrekker en gylden middelvei.

Litt farge er ikke dumt, men det kan bli altfor mye også.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Gjest tronder
Skrevet

Hvit er også en farge :D

For min del så er all farge som er brunere enn lik-blek godkjent. Blir ikke brun selv så gjør ingenting om en dame ikke skulle bli svart når hun soler seg.

Uansett farge, så setter jeg mest pris på kvinner som soler seg naturlig og aldri bruker solarium.

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker bleke damer. Det vitner om god musikksmak og ingen trang til å tilpasse seg samfunnet.

Eehh... Javel, jeg blir brun og har en formidabel musikksmak. Føler ikke et sterk behov for å tilpasse meg heller.

Endret av capricorn74
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor er sammenhengen her? Festlig du :fnise:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det kommer an på typen jente. Altså det må passe hvem hun er. Ei solbrun blondine som er bittelitt partygirl er bedre enn en solbrun mørkhåret jente som følger gotherstilen, osv.

Gjest Consensio
Skrevet

Det kommer an på typen jente. Altså det må passe hvem hun er. Ei solbrun blondine som er bittelitt partygirl er bedre enn en solbrun mørkhåret jente som følger gotherstilen, osv.

Enig.

Det kommer helt an på jenta.

Noen jenter kler best å være lyse i huden, mens andre kler best å være litt brune.

En ting jeg ikke syns er pent uansett type jente er de som er overdrevent brune, altså jenter man ser på lang avstand har brukt alt for mange timer i sola/solarium...jenter man bare vet kommer til å se ut som skrukkete rosiner når de kommer litt opp i åra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker solbrune, men forkaster absolutt ingen selv om de er bleke.

Det er andre ting enn hudfarge som også betyr noe forstår du. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser ut som en sliten heroinhore når jeg er bleik, så da soler jeg meg. Men jeg har formidabel musikksmak fordiom.

Endret av Gaea
Skrevet (endret)

Bleik til lettgrillet går. Men om dama står i fare for å bli slengt inn i en politibil og lempet inn på flyktningmottaket hver gang vi er ute, blir det litt vel mye. - Hvis hun ikke har slekt i Somalia, da...

Synes Steinar var mistenkelig on-topic denne gangen. Kan det være mangel på solstikk? Er faktisk helt enig i at det kan være et snev av avtennende å jukke på noen der huden ryr av i store flak, og avslører store væskende åpne brannsår.

Rettelse: Fordi Belladonnas tilstedeværelse i tråden skapte grammatikalsk prestasjonsangst...

Endret av Kamikatze
AnonymBruker
Skrevet

Liker best bleke damer, da de ser mer feminine ut :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives best som gyllen-brun, men så har jeg alstå ikke såpass oversikt over kroppen at jeg kan være blek uten at noen ser mine feil :rolleyes:

Skrevet (endret)

Edit: Nå har bildene liggi lenge nok, så nå er de bortevekk.

Begge deler er pent!

Her skal jeg fiske frem et par bilder av mine flotte venninner. Har postet tidligere i en annen tråd, men de kan fint brukes her også, for å vise verden at både mørk og lys hud er pent.

Brunt er punt... eller pent... men pent rimer ikke :tristbla:

Her er et godt eksempel på at blek hud absolutt kan være flott.

Begge disse bildene er private bilder, så det er ikke noe photoshop eller noe profesjonelle sminketriks.

Endret av Yme
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man bør holde seg til den hudfargen man kler best. En jente blir veldig vakker om hun kler seg slik hun passer best, og hun er stolt over den hudfargen hun har.

Jeg foretrekker ofte solbrun hud, men om jeg kommer over en naturlig, vakker, blek jente, så rører det på seg i buksa!

Fins mange fine bleke og brune jenter. :wow:

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg ser litt sydlansk ut og blir fort solbrun når jeg er ute i solen, og foretrekker meg selv når jeg er solbrun framfor vinterblek. Men det er ingen solariumfarge her og ingen "grillfarge". Merker ingen forskjell på den mannlige oppmerksomhet enten jeg er blek eller brun egentlig.

Skrevet

Det er ett fett for meg egentlig, men må innrømme at begge ytterpunktene får meg til å tenke. Er hun for blek, vil spørsmålet komme om hun er et typisk innemenneske, noe som ikke passer helt for meg. Om det er veeeeldig solbrunt, vil tankene gå til de som tilbringer alle findager på stranda for å frese seg, uten at man kan finne på annet... fargen må pleies, vet du... noe som heller ikke passer helt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...