AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 I helgen skjedde det noe som aldri har skjedd før. Mensen var ferdig for omtrent en uke siden, ikke noe blod på lenge. Men midt under akten begynte jeg plutselig å blø. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, det gikk ikke akkurat så fryktelig hardt for seg, men skal ikke si at vi tok det helt rolig heller. Har gjort verre, for å si det slik. Det tydet helt klart på at det ikke var mensenblod, så jeg lurer på om det kanskje kan være noe som at en blodåre sprakk eller noe der inne? Det kjentes ikke feil ut i det hele tatt, så jeg ble litt paff. Noen flere som har opplevd dette? Hadde ingen problemer dagen etterpå.
LissiN Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Noen ganger treffer vedkommende bare noe som gjør at man blør. om det ikke var mengder, eller vondt, er det ikke noe jeg ville bekymret meg over
Gjest Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Har gjort det flere ganger. Det kan være ALT fra soppinfeksjon til kjønnssykdommer til en polypp til.. bare litt røff sex. At du ikke har blødd før under røffere sex betyr bare at forholdene i underlivet ditt var annerledes akkurat da Det kan forsåvidt GODT hende at det ikke var DU engang som blødde! En av gangene da jeg trodde jeg blødde, så var det jammen meg supermannen sjæl som hadde blødd. Hvis det ikke gjør vondt, du har ingen ubehageligheter, og du "vet" at det ikke kan være en kjønnssykdom.. Så tror jeg du bare kan ta livet med ro. Bokstavelig talt noen dager i senga i allefall
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Har gjort det flere ganger. Det kan være ALT fra soppinfeksjon til kjønnssykdommer til en polypp til.. bare litt røff sex. At du ikke har blødd før under røffere sex betyr bare at forholdene i underlivet ditt var annerledes akkurat da Det kan forsåvidt GODT hende at det ikke var DU engang som blødde! En av gangene da jeg trodde jeg blødde, så var det jammen meg supermannen sjæl som hadde blødd. Hvis det ikke gjør vondt, du har ingen ubehageligheter, og du "vet" at det ikke kan være en kjønnssykdom.. Så tror jeg du bare kan ta livet med ro. Bokstavelig talt noen dager i senga i allefall Definitivt ingen kjønnssykdom, og tviler på at det er soppinfeksjon. Men uansett litt snodig, siden det aldri har skjedd før. Har ingen smerter så satser på at det går greit!
Gjest emma Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Mye mulig du har "lettblødelig" livmorslimhinne, da blør man lett ved samleie og av og til også litt utenom menstruasjon. Det har jeg, men er ikke noe farlig heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå