champi Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hurra for fri frakt tenkte jeg, lite visste jeg at det var synonymt med elendig frakt! Bestilte og betalte 8.6, fortsatt har ikke posten mottatt sendingen.. Sukk. Jeg er jo tom for shampo:( Endret 15. juni 2011 av champi
champi Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2011 Du bestilte 8.9? Og det vil si? beklager, skulle være 6:)
LukaFrost Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Hvis du mente 8. juni, så er det en uke siden nå. Du må huske på at i mellomtiden har det vært pinse, og leveringstiden avhenger av posten. Har det kommet inn flere ordre enn de klarer å håndtere pr dag blir jo leveransen ytterligere forsinket. Jeg synes uansett ikke at en uke er noe å klage for. 1
champi Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2011 posten har ikke mottatt pakken ennå, det vil jo ta ytterligere 3 dager. 11 dager levering er ikke akkurat det de reklamerer med, pinse eller ei!
elisabeth30 Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 pinsen er ikke akkurat noe de kan noe for. nå vet vi ikke hvor i landet du bor, men posten sliter sikkert litt de også pga flom, ras og regn...
Arkana Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har ingenting å utsette på leveringstiden til blivakker.no, alltid fått det jeg har bestilt innen rimelig tid. En uke er forøvrig ikke lenge, og spesielt ikke med pinse i tillegg. Jeg bestilte også derfra i forrige uke (fri frakt) og fikk pakken min i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå