Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var dette med å finne det perfekte reisemålet, og jeg sliter veldig! :skratte:

Har funnet så mange alternativer;

- Tyrkia (Alanya,Side, Kremer)

- Mallorca

- Hellas (Rhodos, Skiathos)

- Kypros

- Bulgaria.

Vi er en gjeng på 3 stk som reiser i Sommerferien, jeg (17), vennine (17) og mamma

Det er viktig at det er vakre strender der, shoppingmuligheter, mye å se på, fin natur, og at det er lett tilgjengelig. Vurderer sterkt Skiathos, MEN! Har hørt det skal være litt kjedelig der...

Vi er ikke ute etter et typisk ¨charterhøl¨, men samtidig ikke et sted som har lite å tilby.

Alle tips mottas med takk!

Skrevet

tittet på Kroatia da?

Ellers er Skiathos utrolig fint :D

Skrevet

Har selv vært på Mallorca, veldig fint! Det er jo mange vakre byer der, nå husker jeg ikke akkurat hvor vi var, men der var det hvertfall ikke nå mye shoppingmuligheter. Nydelig sandstrand var det, og kjempefint hotell. Hyggelige mennesker, og vi trengte absolutt ikke å blåholde på vesker etc. Tyrkia skal visst være verstingen, har jeg hørt. Bare tyver, slossing og overgrep. Kjenner flere som har blitt ranet på åpen gate i Tyrkia.

Skrevet

Haha, likte meg i Tyrkia jeg, strendene der var jo ufattelig fine! eneste minuset var alle de innpåslitne tyrkerne, men det er bare å holde seg unna de værste stedene så skal det gå fint :fnise:

sitter å ser på restplasser nå, de fleste reisene går til tyrkia, resten mallorca, lanzarote, bulgaria osv..... blir nok ikke hellas på oss i år, i og med at det er så dyrt :-( hvilket av 'billigstedene' syns dere er best?

Skrevet

Jeg har vært på skiathos, men var der ikke i turistsesongen. Er veldig fin natur der og fine strender, men er roligere der enn andre øyer. Vi leide bil når vi var der, var mye letter å komme seg rundt på den måten. Ellers så er Samos veldig fint :) Vi bodde i byen Pythagoreio, en liten og koselig by. Dette er en veldig rolig øy, som passer bra for barenfamilier. Ikke de største shopping mulighetene, men Samos by er en del større hvis jeg husker riktig. Samos er nærme Tyrkia, så det er muligheter for dagsturer dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...